wojtek530d Opublikowano 12 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 Witam Moja pompa progowa w programie inpa pokazuje 3,5 bara ktore oscyluje w dół , jak dobrze wiem to powinno byc okolo 4. Nie wiem czy szarpanie autem przy jezdzie ze stała predkoscia i przy przyspieszaniu moze byc tym spowodowane, nie moge dokładniej tego przetestowac bo bateria w lapku padła i niemam tak długiego przedłuzacz :lol: ale na postoju pokazuje jak juz pisałem. Kto ma taka sprawna pompe i moze podzielic sie w ramach testów za pewna opłata lub paczka browara, koszty przesyłki ja kopryje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 12 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 Miałem podobne objawy - za niskie ciśnienie na pompie pod progiem. Wymiana nic nie dała. Okazało się, że walnięta jest pompa w baku. Sprawdź również to. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek530d Opublikowano 12 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 Dobdze ale masz jakis patent na test pompy w baku? czy mozna to zrobic inpie? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 12 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 Raczej nie. Na kompie diagnostycznym identycznym jak w serwisie wskazywało tylko niskie cisnienie na pompie podprogowej. O tej w baku ani mru mru http://www.maxbimmer.pl/f69/e46-blad-low-fuel-pre-supply-presure-problem-10130/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANIO Opublikowano 12 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 wyjmij pompę paliwa z baku delikatnie i przekręć zapłon (przydała by się druga osoba do pomocy) powinieneś usłyszeć czy pompuje jeśli jest ok to została Ci wymiana pompy podprogowej :-Pmiałem podobny problem za małe ciśnienie podprogowej pompy wyszło na kompie pierw sprawdziłem pompkę w baku i była ok zakupiłem ORI podprogowa wymieniłem i dalej autko zapie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek530d Opublikowano 15 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 Pompy w baku nie wyciagałem, na 99% chodzi bo bak jest z dwóch komór i paliwko jest przepompowywane z jednej do drugiej ale za chwile sprawdze a cisnienie w inpie jest 3,5 i przy gazowaniu na postoju spada do 3,45 niewiem jak w czasie jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 15 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 Pompy w baku nie wyciagałem, na 99% chodzi bo bak jest z dwóch komór i paliwko jest przepompowywane z jednej do drugiej ale za chwile sprawdze a cisnienie w inpie jest 3,5 i przy gazowaniu na postoju spada do 3,45 niewiem jak w czasie jazdy ale są dwie pompy w baku... jedna pompuje z komory do komory a inna ciągnie paliwo do progowej a progowa do pompy CR (wysokiego ciśnienia) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek530d Opublikowano 16 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 Troszke mało czsu miałem i nie wyjołem pompy z baku, wyczysciłem i podgiołem blaszki w wtyczce na listwie wtryskowej i w czasie jazdy brak szarpania. W czasie jazdy na podpietym kompie p. prog. miała 3,5 i leciało w dół do 2,90 przy przygazowaniu.A jak głosno Wam pracuje owa pompka prog. bo u mnie słychac ja w kabinie? Po wyczyszczeniu wtyczki na listwie brak szarpania ale coś ni tak mam z korekcjami skacza na wtryskach raz jeden leci do 1,50 innym razem drugi a jak zaczoł przerywac to i nawet leciały do 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 16 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 A jak głosno Wam pracuje owa pompka prog. bo u mnie słychac ja w kabinie? a więc pompa powoli się kończy, moja przed padnięciem też głośno chodziła. Nowej praktycznie nie słychać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 16 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 a progowa do pompy CR (wysokiego ciśnienia) A tego to jeszcze nie słyszałem ,żeby 530d w E39 miały CR , 525d a i owszem :4: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek530d Opublikowano 17 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2012 A tego to jeszcze nie słyszałem ,żeby 530d w E39 miały CR , 525d a i owszem :4: to jakie zasilanie paliwem ma silnik 3.0d model m57 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 17 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2012 no na listwie CR,pomyliło sie chłopu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oibis Opublikowano 17 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2012 skoro są 2 pompy w baku to jedna mi chyba nie domaga bo jak zatankuje ok 50l to odpala a jak spada do ok 20l to juz ciężko albo wcale. te pompy są pod siedzeniem ? która jest pierwsza tzn. czy prawa podaje do lewej i potem do podprogowej czy na odwrót ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 17 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2012 moja wina przepraszam lolol zasilanie vp44 miały M47 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 17 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2012 jak spada do ok 20l to juz ciężko objaw pompy w baku,jest jedna zasilająca,pod siedzeniem z tyłu,prawa strona,to ona odpowiada też za przelew Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek530d Opublikowano 18 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2012 A wiec jeden problem rozwiazany sarpania. Powod to kostka elektryczna na listwie CR, troszke ja podrapałem i psik psik wdXXi odpukac jezdzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kondziu Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Sory że podłącze się do tematu, ale mam taki problem, że u mnie ciężko jest z odpaleniem e39 530D jak poziom paliwa spadnie poniżej 15 litrów. Wymieniłem pompę na nową Pierburga o której wyżej pisał Dirty i dalej jest to samo. Nie wiem o co biega i czego dalej szukać. Macie jakieś pomysły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oibis Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 to wymieniłeś 1 z 2 pomp, może to ta w baku ? u mnie tak było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 w baku wymieniałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kondziu Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Wymieniona u mnie została ta, co jest pod tylną kanapą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Wymieniona u mnie została ta, co jest pod tylną kanapą. Czyli pozostaje wymienić pompę pod progiem albo chociaż podmienić na próbę. Kanał i jakieś 5 minut roboty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Kondziu na kompa sprawdzić jakie jest ciśnienie na pompie progowej i będzie wiadomo czy kwalifikuję się do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek530d Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Ciśnienie powinno byc około 4 bar umnie jest około 3.5 i mniej:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek530d Opublikowano 5 Września 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2012 Czesc to znowu ja:) Nie bede zakładał nowego tematu, chodzi mi o cisnienie na listwie CR, jakie powinno byc, jakie macie i w razie czego gdzie szukac przyczyn Moje to rowno 377.77 i 428.00 takie dwie wartosci na wolnych obrotach przegładajac youtbe tam mieli mniejsze cisnienie 260 a 280 na wolnych obrotach Co Wy na to?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 5 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2012 Możliwe przyczyny: 1. pompka w progu - niskie ciśnienie. Sprawdzić wartość ciśnienia manometrem tuz za filtrem paliwa. prawidłowo ok 4 bar 2. czujnik ciśnienia na filtrze. sprawdzić czy wartości z manometru pokrywają się z tymi na kompie diagnostycznym 3. lejące wtryski 4. regulator ciśnienia na pompie 5. umierająca wirowa pompa cr 6. czujnik ciśnienia na listwie cr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.