Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

U mnie bolączka 15 litrów okazała się być powiedzmy "banalna".

Pompa była sprawna i jedna i druga ale ... zawieszony był pływak w baku. I jak wskaźnik pokazywał mi, że zostało jeszcze 15 litrów w baku to już rzeczywiście w baku nie było ropy.

Po "odwieszeniu" pływaka wskazówka od razu spadła na zero i trza było zalać zbiornik. Ponoć to też bolączka naszych aut. Tak więc zanim ktoś zdecyduje się na wymianę pomp najpierw proponuję sprawdzić pływak.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłączę się do tematu. Szarpie mi autem w zakresie 3-4 tyś. obr. Po podłączeniu inpy na wolnych obrotach jest ciśnienie 3,2 bar, pod czas jazdy spada do 1,7-1,8 bar[ATTACH=CONFIG]22599[/ATTACH]. Efekt jest taki sam przy niskim stanie paliwa (ok 10l paliwa) jak i przy zalanym pod korek (za każdym razem kasowałem błędy). Niecały rok temu wymieniałem pompę w baku bo nie chciał jeździć jak było poniżej 15l. Czy teraz czas na progową?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem na nową firmy "Hart" (chciałem jak najszybciej zrobić, a nie mieli Pierburg na miejscu). I tak pracuje głośno (słychać ją w kabinie, tamtej starej (Pierburg) nie). Ciśnienie w inpie na postoju 3,5 bara, wcześniej 3,2. Autem już nie szarpie, ale komp dalej ma problem[ATTACH=CONFIG]22610[/ATTACH] Co może być jeszcze? Filtr paliwa wymieniony ok 15tyś temu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem na nową firmy "Hart" (chciałem jak najszybciej zrobić, a nie mieli Pierburg na miejscu). I tak pracuje głośno (słychać ją w kabinie, tamtej starej (Pierburg) nie). Ciśnienie w inpie na postoju 3,5 bara, wcześniej 3,2. Autem już nie szarpie, ale komp dalej ma problem[ATTACH=CONFIG]22610[/ATTACH] Co może być jeszcze? Filtr paliwa wymieniony ok 15tyś temu.

Hart to największy syf...

Tapnięte S dwójką :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3.5 na wolnych to stanowczo za mało a wystarczające by były problemy ! ma mieć 4.0 na wolnych, co najwyżej troszeczke mniej. zreszta w opisie błedu masz napisane że ciśnienie spadło przy ponad 4k obrotów do 2.27... czujnik zdaję się że jest w filtrze paliwa tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam

Problem z autem powrucił- umarło :|

Bład 2550 za niskie cisnienie cr przy starcie

a drugi to za niskie cisnienie na progówce 1,7bar

Progówka wymieniona cisnienie było by dobre ale cos jest nie tak bo....nie moge odpalic auta i błą 2550

Dzisiaj zrobiłem mały test i w miejscu gdzie idzie trujnik do regulatora cisnienia z pompki progowej załozyłem manometr ( zeby nie latac z kompem) zeby sprawdzic cisnienie, to co wiem to powinno byc cos koło 4 bar a tu tak nie jest czy mam zapłon właczony czy nie, nie moge uzyskac 4 bar.

Moje pytanie jest takie czy zaworek regulacji cisnienia CR powinien byc teraz zamkniety jak brak w nim zasilania bo to co rozumiem to jak odłacze od niego wtyczke na pracujacym silniku do auto zgasnie czyli powinien byc zamkniety a jak dostanie zasilanie i odpowiedni sygnał z listwy to sie otworzy.

Dobrz ... Teraz drugie moje spostrzezenie jak zrobiłem bajpas czyli pompka progowa podłaczona pod filtr paliwa i paliwo ciagniete z banki bez właczonego zapłonu, przelewało sie przez pompe i to szybko bardzo szybko ze nie powstało cisnienie około 4 bar czy to wina regulatora na pompie CR??

Czy ktos juz tak miał i tak to sprawdzał?pytanie_bmw

Edytowane przez wojtek530d
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...