Kondziu Opublikowano 2 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 U mnie bolączka 15 litrów okazała się być powiedzmy "banalna". Pompa była sprawna i jedna i druga ale ... zawieszony był pływak w baku. I jak wskaźnik pokazywał mi, że zostało jeszcze 15 litrów w baku to już rzeczywiście w baku nie było ropy. Po "odwieszeniu" pływaka wskazówka od razu spadła na zero i trza było zalać zbiornik. Ponoć to też bolączka naszych aut. Tak więc zanim ktoś zdecyduje się na wymianę pomp najpierw proponuję sprawdzić pływak. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 2 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 A miało być tak pięknie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kondziu Opublikowano 2 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 Pięknie nie pięknie, dobrze że nie musiałem wywalać kasy na pompę progowąbmw_0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TAZo666GM Opublikowano 5 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 Podłączę się do tematu. Szarpie mi autem w zakresie 3-4 tyś. obr. Po podłączeniu inpy na wolnych obrotach jest ciśnienie 3,2 bar, pod czas jazdy spada do 1,7-1,8 bar[ATTACH=CONFIG]22599[/ATTACH]. Efekt jest taki sam przy niskim stanie paliwa (ok 10l paliwa) jak i przy zalanym pod korek (za każdym razem kasowałem błędy). Niecały rok temu wymieniałem pompę w baku bo nie chciał jeździć jak było poniżej 15l. Czy teraz czas na progową? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 5 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 3,2 to już mało,myśle,że czas na nią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TAZo666GM Opublikowano 5 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 Czy wymiana jest szybka? Czy trzeba sobie zorganizować więcej czasu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 5 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 chwilunia,ściągasz osłone i masz na wierzchu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TAZo666GM Opublikowano 6 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 Wymieniłem na nową firmy "Hart" (chciałem jak najszybciej zrobić, a nie mieli Pierburg na miejscu). I tak pracuje głośno (słychać ją w kabinie, tamtej starej (Pierburg) nie). Ciśnienie w inpie na postoju 3,5 bara, wcześniej 3,2. Autem już nie szarpie, ale komp dalej ma problem[ATTACH=CONFIG]22610[/ATTACH] Co może być jeszcze? Filtr paliwa wymieniony ok 15tyś temu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 6 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 Wymieniłem na nową firmy "Hart" (chciałem jak najszybciej zrobić, a nie mieli Pierburg na miejscu). I tak pracuje głośno (słychać ją w kabinie, tamtej starej (Pierburg) nie). Ciśnienie w inpie na postoju 3,5 bara, wcześniej 3,2. Autem już nie szarpie, ale komp dalej ma problem[ATTACH=CONFIG]22610[/ATTACH] Co może być jeszcze? Filtr paliwa wymieniony ok 15tyś temu. Hart to największy syf... Tapnięte S dwójką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TAZo666GM Opublikowano 6 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 No w poniedziałek chyba będę musiał wymienić :mad: A w którym miejscu mierzone jest ciśnienie pompy progowej (to które pokazuje np. inpa)? Za filtrem czy gdzieś przed (licząc od baku do listwy). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 6 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 3.5 na wolnych to stanowczo za mało a wystarczające by były problemy ! ma mieć 4.0 na wolnych, co najwyżej troszeczke mniej. zreszta w opisie błedu masz napisane że ciśnienie spadło przy ponad 4k obrotów do 2.27... czujnik zdaję się że jest w filtrze paliwa tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek530d Opublikowano 17 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2012 (edytowane) Witam Problem z autem powrucił- umarło Bład 2550 za niskie cisnienie cr przy starcie a drugi to za niskie cisnienie na progówce 1,7bar Progówka wymieniona cisnienie było by dobre ale cos jest nie tak bo....nie moge odpalic auta i błą 2550 Dzisiaj zrobiłem mały test i w miejscu gdzie idzie trujnik do regulatora cisnienia z pompki progowej załozyłem manometr ( zeby nie latac z kompem) zeby sprawdzic cisnienie, to co wiem to powinno byc cos koło 4 bar a tu tak nie jest czy mam zapłon właczony czy nie, nie moge uzyskac 4 bar. Moje pytanie jest takie czy zaworek regulacji cisnienia CR powinien byc teraz zamkniety jak brak w nim zasilania bo to co rozumiem to jak odłacze od niego wtyczke na pracujacym silniku do auto zgasnie czyli powinien byc zamkniety a jak dostanie zasilanie i odpowiedni sygnał z listwy to sie otworzy. Dobrz ... Teraz drugie moje spostrzezenie jak zrobiłem bajpas czyli pompka progowa podłaczona pod filtr paliwa i paliwo ciagniete z banki bez właczonego zapłonu, przelewało sie przez pompe i to szybko bardzo szybko ze nie powstało cisnienie około 4 bar czy to wina regulatora na pompie CR?? Czy ktos juz tak miał i tak to sprawdzał?pytanie_bmw Edytowane 17 Grudnia 2012 przez wojtek530d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.