Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

kuogWitam , mam problem z układem chłodzenia , mianowicie uzupełniam wodę , odpowietrzam układ , temperatura rośnie do pionu niby wszystko w porządku a wywala mi wodę zaworkiem bezpieczeństwa w korku zbiornika podczas jazdy, w rezultacie po jakimś czasie temperatura rośnie i muszę uzupełniać płyn, w czym leży przyczyna ?? czy korek może mieć po prostu zepsuty zaworek ? czy mogę zatkać otwór bezpieczeństwa i będzie chulało ?? Proszę o pomoc może już się ktoś z czymś takim zetknął :) Pozdro :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź od najtańszego wariantu nowy korek w sklepie kosztuje około 20-25zł

Potem zaczekaj co się będzie działo ewentualnie po prostu może masz zapowietrzony układ.

Jeśli walnięta uszczelka pod głowicą to niestety czeka cię trochę zabawy albo pozbycie się trochu kasy.

ale po koleji zacznij od korka potem termostat oraz dobrze by było sprawdzić co z pompą wody .

Jak widzsz przyczyn może być sporo a podobne objawy.

Ps jeśli masz auto świerzo kupione sprawdź na umowie czy czasem nie wpadłeś na mine(finansową)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.Namierzyć wycieki i je usunąć

2.Odpowietrzyć układ

3.Sprawdzić "przelew"w zbiorniczku wyrównawczym(sprawdzenie pompy)

4.Sprawdzić nagrzewanie węży wodnych(termostat)

4.Podmienić korek(nic nie zaślepiać itp)

5.Pomiar zawartości CO2 w płynie chłodniczym(uszczelka pod głowicą)

Niedawno kolega Hudy ze swoją 525 był już zdecydowany na podnoszenie głowicy bo płyn wywalało.Dzień później wypoczywał nad jeziorkiem i wydawał kasę zaoszczędzoną bo ...uszczelnił i korek mu na sprawdzenie pożyczyłem:)

Jak ja to mówię głowicę zdejmować i pakować się w koszty można zawsze i w każdym momencie.Jak kto woli.

Korek do e34 M51"dizli" to 1,4Bara

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypuszczam że wina raczej nie leży po stronie uszczelki pod głowicą z tego względu iż po uzupełnieniu wody potrafię 4 dni z rzędu pokonać w te i z powrotem pokonać trase 15km do pracy , gdyby to była uszczelka podejżewam ze wyglądało by to tragiczniej.. tak że biorę się za wykluczanie po kolei wszystkich wariantów które podaliście wyżej, dzięki za zainteresowanie i pozdrawiam!!

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak monotowany jest termostat w dizlach ale ja u siemie w m50 miałem jaja przez popękaną obudowę termostat nie cieklo a zasysało gdzieś powietrze i co kilka dni bylo powietrze w układnie wymieniłem na inna ktora strzeliła podczas odpowietrzania i dopiero doszła z alledrogo metalowa plus nowy termostat i mam swiety spokuj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...