Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie ... przyzwyczajony jestem trochę do V8 gdzie silnik raczej nisko-obrotowy i przy 100kmh to ja miałem niecałe 2tyś na blacie na 5-ce.

A tym japońskim wynalazku kurde 130kmh to mi obrotka wyskakuje za 3tyś ?? to normalne żeby tak krótki dyfer był w tym aucie ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to nie mam pojęcia czemu mój japończyk ma 3 tysiaki przy 100kmh , muszę jeszcze chyba na jakimś GPSie sprawdzić ile faktycznie mam na blacie jak pokazuje tą setkę :)

A możliwe żeby ktoś wsadził jakiś krótszy dyfer ? swoją droga przy 520 to chyba już krótszych nie było czy się mylę ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mordulec,wejdź w ukryte testy,bodaj 7.1 czy gdzieś tam,jest tam prędkość faktyczna,bo każdy licznik,w każdym aucie,podaje więcej niż jedziesz,nie pytaj dlaczego,ale tak jest,u mnie jest różnica ok 5 km/h

Dirty tylko u mnie problem jest odwrotny , bo bazując na tym co napisaliście i zakładając że obroty pokazuje dobrze to licznik zaniża faktyczną prędkość ?

ja przy 3tyś mam 100kmh

Wy przy 3tyś macie ze 110-120kmh ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, udało się rozpędzić moją starą lodówkę do 100km/h. Mam wtedy ok.2800obr. Przy 60km/h ok.1600obr, przy 80km/h ok.2200obr. Z tym, że mam za małe opony założone. 195/65/15, więc może trochę przekłamywać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...