Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

siemanko panowie.

W środę montowałem sobie ringi w aucie (CCFL) i po zamontowaniu ringów ruszyłem sie przejechać i zauważyłem że nie dzieła kontrola trakcji (świecił sie trójkącik na desce) i nie dało sie jej ani włączyć ani wyłączyć, cały czas sie świeci że jest wyłączona kontrola trakcji. wyciągnąłem bezpiecznik, jest dobry po włożeniu nagle było OK. działała.

Ale wczoraj odpalam auto i znowu to samo z tym że wyjęcie bezpiecznika nic już nie daje.

I moje pytanie jest takie czy podłaczenie ringów mogło mieć jakiś wpływ na to że kontrola trakcji przestała działać? czy zmieniony pobór prądu może tak sie objawić? Nic innego nie robiłem w aucie żeby mogło sie to zepsuć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To widocznie jakiś zbieg okoliczności, albo może przetwornica rignów wprowadzaj jakieś błędy?

sprawdze tą linke przy przepustnicy jak bedzie ok to tylko komp pozostaje. powymieniałem bezpieczniki na nowe i dalej to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To i ja podepnę się pod temat bo jakoś walczę już od dłuższego czasu bez efektu.

U mnie parę miesięcy zdechło DSC i INPA mi pokazała:

[ATTACH=CONFIG]26550[/ATTACH]

Pompę sprawdziłem - podłączyłem ją z obcego źródła (osobno) i kręci jak szalona więc wychodzi na to, że zdechł sterownik. Zajrzałem do sterownika ale tam nic nie idzie wylookać - prawie nierozbieralny.

A może jestem w błędzie i to nie sterownik tylko coś innego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hary tak się zastanawiam nad ta linka i chyba jak by linka przepustnicy zerwana to by auto nie jechało tak? A jedzie tak jak zawsze tylko kontrola trakcji nie działa.

Jechałaby miałem urwaną i jechała linka ori coś koło 60zł wymiana to 10 minut na spokojnie :)

Tylko bym się upewnił jaki błąd wyskakuję w kompie również bym zaczął od tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mieliście racje zerwana jest linka przepustnicy

[ATTACH=CONFIG]26639[/ATTACH]

Mechanikiem nie jestem ale najbardziej mnie zastanawia jakie jest powiązanie między linką przepustnicy a kontrola trakcji. Podjade jeszcze na kompa ale jeśli to tylko przez to to nie widzę jakiegoś powiązania. potrafi mi to ktoś wytłumaczyć?

Edytowane przez el_banano
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście kolego linka zamyka dopływ powietrza do głównej przepustnicy aby przyblokować poślizg kół albo inaczej pedał gazu...

Linkę wymienisz sam nic trudnego tylko kup ori koszt ok 60zł.

Do nowej linki u siebie psiknąłem odrobinę smaru aby miała poślizg.

Odkręcasz ten silniczek do którego linka wchodzi przy kielichu potem go otwierasz i wyciągasz urwany kawałek,zakładasz nową potem na przepustnicę,przykręcasz a na końcu regulujesz tak aby nie była luźna tym czarnym pokrętłem ale też aby nie była naciągnięta za mocno po prostu nie ma być luźna.Nie pamiętam czy błąd znika sam czy kasowałem kompem ale spokojna robota to 10-15 minut plus ewentualne skasowanie błędu kompem i jazda bmw_1

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

linka w końcu zmieniona. okazało się że była całkiem zerwana

Wymiana zajęła mi ok 5 minut.

[ATTACH=CONFIG]26778[/ATTACH]

Nie jestem tylko pewien w jakim napięciu ustawić przepustnice.

[ATTACH=CONFIG]26779[/ATTACH]

narazie linka jest odkręcona na maxa tak że przepustnica jest zamknięta i lekko naciągnięta aby nie "wisiała" luźno.

Chyba tak to powinno być oryginalnie ustawione pytanie_bmw

Najważniejsze że kontrola trakcji znów działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego napinasz tak aby była ta linka prosto i po problemie :) Linka nie ma wisieć lecz ma być prosta.

Czyli dobrze naciągnąłeś więc już nic nie kręć.Jak by była luźna oczywiście podkręć.Nie naciągasz jej tak jak strunę w gitarze tylko tak aby palcem jak naciśniesz na linkę nie była luźna ale też nie sztywna jak w gitarze i będzie cacy bmw_1 widzisz przy wymianie nie zdążyłeś nawet wypić piwka :) a dałeś odrobinę smaru na linkę aby wszedł tam w osłonę linki ? Ja u siebie dałem aby się nie wycierała.Zawsze możesz w sprayu smar psiknąć odrobinę między linkę a osłonę i poruszać linką to co wyjdzie na zewnątrz wytrzyj i już happy_bmw

Edytowane przez Georgii
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...