el_banano Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2013 siemanko panowie. W środę montowałem sobie ringi w aucie (CCFL) i po zamontowaniu ringów ruszyłem sie przejechać i zauważyłem że nie dzieła kontrola trakcji (świecił sie trójkącik na desce) i nie dało sie jej ani włączyć ani wyłączyć, cały czas sie świeci że jest wyłączona kontrola trakcji. wyciągnąłem bezpiecznik, jest dobry po włożeniu nagle było OK. działała. Ale wczoraj odpalam auto i znowu to samo z tym że wyjęcie bezpiecznika nic już nie daje. I moje pytanie jest takie czy podłaczenie ringów mogło mieć jakiś wpływ na to że kontrola trakcji przestała działać? czy zmieniony pobór prądu może tak sie objawić? Nic innego nie robiłem w aucie żeby mogło sie to zepsuć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jokeymiras Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2013 nie ma mowy zeby podłączenie ringów mogło powodować błędy kontroli trakcji podpinaj kompa pewnie jakis czujnik zaczyna sie sypac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hary33 Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2013 sprawdz linke przy przepustnicy ja tak mialem byla urwana i caly czas swiecila niedało sie wylaczyc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Możesz sprawdzić i wymienić wszystko, metodą prób i błędów trafisz, ale chyba prościej byłoby podpiąć pod komputer i wyskoczy czarno na białym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el_banano Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2013 To widocznie jakiś zbieg okoliczności, albo może przetwornica rignów wprowadzaj jakieś błędy? sprawdze tą linke przy przepustnicy jak bedzie ok to tylko komp pozostaje. powymieniałem bezpieczniki na nowe i dalej to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el_banano Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Hary tak się zastanawiam nad ta linka i chyba jak by linka przepustnicy zerwana to by auto nie jechało tak? A jedzie tak jak zawsze tylko kontrola trakcji nie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Da_Vidoo Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Zależy od pieca, np. w M62 masz 2 przepustnice-główną i dodatkową od asc która jest przymykana dodatkową linką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pidey Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2013 To i ja podepnę się pod temat bo jakoś walczę już od dłuższego czasu bez efektu. U mnie parę miesięcy zdechło DSC i INPA mi pokazała: [ATTACH=CONFIG]26550[/ATTACH] Pompę sprawdziłem - podłączyłem ją z obcego źródła (osobno) i kręci jak szalona więc wychodzi na to, że zdechł sterownik. Zajrzałem do sterownika ale tam nic nie idzie wylookać - prawie nierozbieralny. A może jestem w błędzie i to nie sterownik tylko coś innego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el_banano Opublikowano 1 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2013 Zależy od pieca, np. w M62 masz 2 przepustnice-główną i dodatkową od asc która jest przymykana dodatkową linką. A jak to jest w M52B25? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hary33 Opublikowano 1 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2013 (edytowane) [ATTACH=CONFIG]26605[/ATTACH]jesli mowa o m 52 to linka od kontroli niema wplywu auto bedzie jechac umnie była zerwana i caly czas swiecila sprawc ta linke Edytowane 1 Września 2013 przez Hary33 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 1 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2013 Hary tak się zastanawiam nad ta linka i chyba jak by linka przepustnicy zerwana to by auto nie jechało tak? A jedzie tak jak zawsze tylko kontrola trakcji nie działa. Jechałaby miałem urwaną i jechała linka ori coś koło 60zł wymiana to 10 minut na spokojnie Tylko bym się upewnił jaki błąd wyskakuję w kompie również bym zaczął od tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el_banano Opublikowano 2 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 (edytowane) Panowie mieliście racje zerwana jest linka przepustnicy [ATTACH=CONFIG]26639[/ATTACH] Mechanikiem nie jestem ale najbardziej mnie zastanawia jakie jest powiązanie między linką przepustnicy a kontrola trakcji. Podjade jeszcze na kompa ale jeśli to tylko przez to to nie widzę jakiegoś powiązania. potrafi mi to ktoś wytłumaczyć? Edytowane 2 Września 2013 przez el_banano Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 3 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 Oczywiście kolego linka zamyka dopływ powietrza do głównej przepustnicy aby przyblokować poślizg kół albo inaczej pedał gazu... Linkę wymienisz sam nic trudnego tylko kup ori koszt ok 60zł. Do nowej linki u siebie psiknąłem odrobinę smaru aby miała poślizg. Odkręcasz ten silniczek do którego linka wchodzi przy kielichu potem go otwierasz i wyciągasz urwany kawałek,zakładasz nową potem na przepustnicę,przykręcasz a na końcu regulujesz tak aby nie była luźna tym czarnym pokrętłem ale też aby nie była naciągnięta za mocno po prostu nie ma być luźna.Nie pamiętam czy błąd znika sam czy kasowałem kompem ale spokojna robota to 10-15 minut plus ewentualne skasowanie błędu kompem i jazda bmw_1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el_banano Opublikowano 3 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 Georgii wielkie dzieki za poszerzenie mojej wiedzy z tego zakresu. jak wymienie linke to dam znać czy coś sie zmieniło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 3 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 Luzik bmw_1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pidey Opublikowano 4 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 A w M54 ktoś ćwiczył ten problem? bo u mnie nie widzę żadnej linki, cięgna czy czegokolwiek podobnego przy przepustnicy/przepływce :cry: czyżby to było gdzieś schowane w innym miejscu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Popi_90 Opublikowano 4 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 W M54 jest elektroniczny pedał gazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el_banano Opublikowano 14 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Września 2013 linka w końcu zmieniona. okazało się że była całkiem zerwana Wymiana zajęła mi ok 5 minut. [ATTACH=CONFIG]26778[/ATTACH] Nie jestem tylko pewien w jakim napięciu ustawić przepustnice. [ATTACH=CONFIG]26779[/ATTACH] narazie linka jest odkręcona na maxa tak że przepustnica jest zamknięta i lekko naciągnięta aby nie "wisiała" luźno. Chyba tak to powinno być oryginalnie ustawione pytanie_bmw Najważniejsze że kontrola trakcji znów działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 15 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 (edytowane) Kolego napinasz tak aby była ta linka prosto i po problemie Linka nie ma wisieć lecz ma być prosta. Czyli dobrze naciągnąłeś więc już nic nie kręć.Jak by była luźna oczywiście podkręć.Nie naciągasz jej tak jak strunę w gitarze tylko tak aby palcem jak naciśniesz na linkę nie była luźna ale też nie sztywna jak w gitarze i będzie cacy bmw_1 widzisz przy wymianie nie zdążyłeś nawet wypić piwka a dałeś odrobinę smaru na linkę aby wszedł tam w osłonę linki ? Ja u siebie dałem aby się nie wycierała.Zawsze możesz w sprayu smar psiknąć odrobinę między linkę a osłonę i poruszać linką to co wyjdzie na zewnątrz wytrzyj i już happy_bmw Edytowane 15 Września 2013 przez Georgii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el_banano Opublikowano 15 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 a dałeś odrobinę smaru na linkę aby wszedł tam w osłonę linki ? A widzisz smaru nie dałem. dobrze że o tym wspomniałeś. bmw_1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 15 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 Tak aby się za szybko znów nie przetarło nie zaszkodzi i będzie lekko chodzić ze zmniejszonym tarciem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.