szakal10 Opublikowano 21 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 Witam wszystkich mam taki problem ze w moim e39 na wolnych obrotach migają wszystkie światła tj. postojowe, mijania, długie, z tylu i nawet wewnątrz auta gdy zapali się oświetlenie kabinowe:sad: Niemam pojęcia co może być, już bylem u elektryka i nic mi nie powiedział i odesłał mnie z kwitkiem. Moze ktoś mi pomoże?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 21 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 wolne obroty prawidłowe?? pasek alternatora dobrze naciągnęty, nie piszczy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 21 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 Ale w senisie ze przygasaja? czy wogole gasna na chwile i sie zapalaja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal10 Opublikowano 21 Lutego 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 Tak wolne obroty ok, piszczy tylko na zimnym silniku ale mechanik powiedział ze to pompa wspomagania. A światła nie gasną calkowice tylko przygasają "mrugają" na wolnych obrotach, jak dodam gazu to wszystko jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 21 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 regulator napięcia - sprawdź ladowanie miernikiem, albo - jeśli wiesz jak na - uruchom odpowiedni test OBC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal10 Opublikowano 21 Lutego 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 test miernikiem wyszedl miedzy 14 a 16V. niewiem jak sprawdzic ten tes OBC jak mozesz to powiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 21 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 W takim razie regulator wstępnie masz do wymiany. 14.4v/14.6v to jest absolutny max jaki powinien być na klemach akumulatora. Kiedyś spotkałem się z przypadkiem w którym wahania napięcia dochodziły do 20v i jak patrzyło się na swiatła mijania to widać było pulsowanie/mruganie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 22 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 przy ladowaniu 16volt moze uszkodzic sie sterowik silnika, mialem sam taki przypadek pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 22 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 http://www.speedyshare.com/files/19957916/OBC.rar tutaj masz prosto i na temat. Pamietaj, zeby najpierw oblokować kompa testem nr 19 i pod 9 masz ładowanie alternatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal10 Opublikowano 22 Lutego 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 koledzy dzieki za pomoc napewno w razie jakich kolwiek pytan bede pisal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kevin Opublikowano 23 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 Dzieje się tak gdy masz obciązenie, na przykład muza czy tuba gra to identycznie wszystko przygasa, ksenony, podswietlenie zegarór itp. Moze tu jest wina. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.