Krzysiek25aa Opublikowano 12 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 Witam Ponownie. Sluchajcie pompa mi strasznie brzeczy czy buczy jak krece kierownica, czy to moze byc jej koniec? Wyemienilem olej ale dalej jest to samo. Jak odpale silnik to jej nie slychac tylko juz jak sie przejade sie kawalek to wtedy ja strasznie slychac i kierownica ciezej chodzi. Czy mam kupic nowa pompe? czy mam zwrocic na cos innego uwage? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kevin Opublikowano 12 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 Z tą nic nie zrobisz. Kup inną sztuke, nie są drogie. Sprawdz czy nie masz wycieku nigdzie w tymże układzie wspomagania bo nową zajedziesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 12 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 moja e36 cierpi na to samo, objawy te same... jeszcze nie ma tragedii ale i tak czeka mnie wymiana pompy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 12 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 Wazne jest zeby olej ktory wlales byl jakies firmy czyli np NIE TESCO ALBO ORLEN. jesli wlales firmowy olej i dalej tak jest to niestety wymiana. Chodz ja dodam jeszcze ze w e30 jest zbiorniczek i jest na nim min max ale w sam naprawiam jest napisane ze stan pownien byc 1-2cm powyzej max. Nie wiedzialem o tym i mialem zawsze jak rozum mi podpowiadal ze pomiedzy min i max i przy maksymalnym skrecie troche buczala. Po wlaniu powyzej max jak przewiduje sam naprawiam nic nie slychac. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek25aa Opublikowano 13 Września 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 Juz wiem czemu chyba zajechalem ta pompe. Kiedy jak kupilem auto po jaims czasie prawie nic nie bylo w zbiorniczku i pojechalem po plyn do wspomagania. Koloru kupilem tego samego ale nie bylo to olej ATF ktory ma byc lany tylko jakiejs innej firmy i mineral. Mysle ze to jest przyczyna... ehh czlowiek uczy sie na bledach.. Teraz kupilem mobila ATF 220 ale to juz nic nie dalo Widzialem pompy po 200zl na allegro i czytalem ludzi opinie ze sa zadowoleni to i chyba ja wezme i jest rok gwarancji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GleN Opublikowano 25 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2010 U mnie pompa nie hałasuje, ale gdzieś się układ rozszczelnił i nie mogę zlokalizować skąd wywala. Wytarłem i pompę i przewody (spód silnika uwalony aż do wału), ale po uruchomieniu i kręceniu kierownicą nic się nie pojawiło. Chyba pozostaje jeździć i dolewać, aż do koniecznej wymiany, chyba, że ktoś wie gdzie szukać przyczyny i podzieli się radą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 25 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2010 GleN olej może się zbierać w gumowych osłonach przekładni kierowniczej,ale wtedy to chyba przekładnia do remontu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GleN Opublikowano 26 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 GleN olej może się zbierać w gumowych osłonach przekładni kierowniczej,ale wtedy to chyba przekładnia do remontu Ciężko mi to ocenić, ale jeszcze się przyjrzę co się tam nawyrabiało. Dzięki za wskazówkę. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 26 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 sprawdź obejmy na przewodach tuż pod zbiornikiem na płyn do wspomagania.Bywa że tam jest wyciek.Sprawdź też łączenia węża ciśnieniowego z pompą wspomagania. Ten ciśnieniowy wąż jest łączony z pompą za pomocą ''oczka i dziurawej śruby''wypracuje sie podkładka i potrafi tam nawet tryskać. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GleN Opublikowano 27 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 Za parę dni będę wymieniał wieloklin, więc po ogołoceniu przodu będzie lepszy dostęp do układu i na pewno wezmę pod uwagę Twoją radę. Wielki tnx! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek25aa Opublikowano 16 Października 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 Hej.Kupilem pompe na allegro za 200zl od firmy MOTOMAXIMUS razem z pzesylka wyszlo mi 240zl I wszystkim wam odradzam kupna tam gdyz po zamontowaniu brzeczala mi gorzej niz moja stara. Dzwonilem w sprawie gwarancji to mi mowili oczywiscie zebym odeslal. No ale tak mi zaczeli przez telefon widziwiawiac ze nie wiem czy jest sens poruszać te g....o. Zamontowanie kosztowalo mnie 100zl teran wyjac odeslac na wlasny koszt. wstawic stara pompe to znowu 100zl pozniej znowu zamontowac 100zl Wiec nie wiem czy to sie oplaca. Zrobilem interes zycia ehh I jeszcze takie drugie mam pytanie. Po wymianie pompy pasek mi troche piszczy. Czy to wina jest zlego naciagniecia ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafałM Opublikowano 16 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 Pompę pewnie masz dobrą tylko pasek ci się ślizga. Miałem tak w e36, sprawdż napinacz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek25aa Opublikowano 16 Października 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 Ciekawe czy ppompa dobra tak jak mowisz..na poczatku pasek mi nie piszał. Ale sprawdze to:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafałM Opublikowano 16 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 to nic że ci wcześniej nie piszczał, pasek musi być dobrze naciągnięty a zwłaszcza przy pompie wspomagania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek25aa Opublikowano 16 Października 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 (edytowane) Moze i mowisz dobrze kolego, bo na poczatku bylo ciszej slychac pompe wspomagania a teraz gdy zacza mi piszczec pasek to i pompe jak by glosniej slychać. W tygodniu zajade do tych co to robili i niech spojrza. Edytowane 16 Października 2010 przez Krzysiek25aa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 17 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Pasek nie moze byc źle napiety bo w E39 jest samonapinacz. A piszczy Ci dlatego bo nowa pompa ma nie zużyte koło pasowe i inaczej stary pasek sie układa. Wymień pasek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek25aa Opublikowano 17 Października 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Faktycznie jest tam samonapinacz. A moze ten samonapinacz juz jest do wymiany. Nie naciaga paska i stad ten pisk i brzeczenie pompy. Kurde same biedy:sad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek25aa Opublikowano 17 Października 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 http://w985.wrzuta.pl/film/1bJcQQfLIKZ/20101017106 http://w985.wrzuta.pl/film/aN7j9mKeRQJ/20101017103 tak wyglada ten dzwiek. Czy to napewno pasek? Mi to juz sie wydaje ze to jakis metaliczny dzwiek i dochodzi on gdzies z okolic pompy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafałM Opublikowano 18 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 To że, w e39 jest samonapinacz to ja wiem i co prawda za bardzo niema co tam się zepsuć lecz z oświadczenia wiem że, złośliwość rzeczy martwych bywa zadziwiająca dlatego pisałem żebyś sprawdził czy jest naciągnięty. Zużyty pasek będzie piszczał ale przy dodawaniu gazu lub w "warunkach wilgotnych",no chyba że, jest naprawdę w kiepskim stanie. Nie jestem mechanikiem, mówię to na podstawie swoich doświadczeń. Sprawdziłem ile kosztuje oryginalna pompa i niestety ale wychodzi jakieś 1200zł a ty dałeś 200zł więc tu jest wszystko możliwe. Niektóre zamienniki są ok a niektóre są warte tyle co ważą po cenie złomu. Ten dzwięk mi wygląda na jakieś łożysko lub tuleje. Ja bym dziadostwo zdemontował sam (chyba że nie chcesz sobie brudzić rąk) i odesłał do diabła po czym kupił oryginał. 1200 to sporo kasy ale przy E39 to nie jest tragedia zwłaszcza jeżeli zamierzasz jeszcze trochę pośmigać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek25aa Opublikowano 18 Października 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 Juz jest przyczyna znana. Zauwazylem ze na kole pasowym tam gdzie jest pompa wspomagania sa rowki poszczerbione. Dalem delikanie smaru i przestalo piszczeć. Myslicie ze przy zdejmowaniu moglo si gdzies walać po betonie czy ze starosci moglo roniez sie poszczerbić ? Teraz wyglada na to ze trzeba kolo pasowe kupić no i pasek przy okazji ? Dzieki Rafał za podpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 19 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 moja pompa tez juz odzyla sprawa naszczescie rozbila sie o wymiane plynu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARIO78 Opublikowano 21 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 witam miałem podobny problem ze wspomaganiem winne były paski i koło pasowe które pękło i kiszka plus hydrauliczny samo napinacz paska i rada nie smarujcie pasków smarem to się gryzie;-] tak jak było pisane pasek musi być b. dobrze napięty aby wspomaganko hulało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 28 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 czasem jest tak że koło pasowe tak się wypoleruke na rowkach że pasek nawet nowy piszczy. Nie testowałem jeszcze sposobu jaki mój kolega stosuje na taką przypadłość. On maluje rowki koła pasowego farbą w sprayu-delikatna warstwa i wystarcza mu to od wymiany do wymiany paska:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GleN Opublikowano 12 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 Jednak grunt to wymiana opasek i oleju wspomagania... uleczyło to dolegliwości :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.