sebo1986 Opublikowano 12 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 Witam, mam kolejny problem, z prawej strony z przodu ( od strony pasażera ) ostro mi napie...... tak jak by koło wpadało w wibracje i mocno stukało, tylko ze nie wiem co to jest zostało wymienione już chyba wszystko tj. wahacze, amory, mocowanie amortyzatora, końcówka drążka, łacznik był wymieniany przed zimą i jest dobry, teraz mechanior mi wymienił jakieś gumy co skrzynie biegów trzymają i naprawde już nie mam pojęcia co to tak nawala, może ma ktoś jakiś pomysł ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 12 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 A nie rozwaliłeś wahacza ? Ja po wymianie rozwaliłem po 2 miesiącach wpadając w krater. Względnie sprawdź jeszcze piastę czy nie ma luzów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebo1986 Opublikowano 12 Maja 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 wahacze są ok, odrazu po wymianie tak samo waliło, 2 dni temu wymieniany amor to raczej mój mechanik by zobaczył, ta piasta to dobry pomysł, jeszcze myślałem o tej gumie od drążka ale raczej jak wezme ręką to nie czuje jakiegoś luzu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebo1986 Opublikowano 13 Maja 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 dzisiaj zauważyłem że jak sie robi mokro to uderza jeszcze bardziej. i to tak jak by całe koło latało i miało zaraz odpaść Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 13 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 (edytowane) Podwinduj przód niezdejmuj koła i spróbuj poruszać w różnych płaszczyznach całym kołem , możliwe że to faktycznie piasta ma niezłe luzy. Edytowane 13 Maja 2011 przez Mordulec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebo1986 Opublikowano 13 Maja 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 Jeżeli to piasta to nie powinienem czuć tego na kierownicy ? ja moge jechać 150 kolo nawala a samochód jak po sznurku nic nie czuc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kevin Opublikowano 13 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 Miałem tak gdy amor mi wylał, całkiem możliwe, że nowy wadliwy sie okazał u Ciebie. Sprawdz to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebo1986 Opublikowano 13 Maja 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 ale te nowe amory są gazowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 13 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 łączniki stabilizatora przód , jak mi padły to nawalało-stukało na nierównościach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 13 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 ...albo poduszki stabilizatora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 13 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 Ja bym stawial na amortyzator. stukanie plus napierdalanie jak to okresliles. Amor jest rozwalony ma luz i nie trzyma wiec kolo sobie lata. Lacznik to raczej same stuki i to takie nie zaglosne. Sprawdz koniecnie tez ta piaste. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 15 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 Telepocze Ci cały czas, czy tylko przy jakiś prędkościach. Czy są to mocne wibracje, czy takie jak nie wyważone koło.? Ja miałem podobny przypadek. Biło w fajerę przy prędkościach 80-90 i 110-130. Też wymieniłem niemal całą zawiechę, a dopiero w serwisie w Wawie okazało się, że to zużyta poduszka od silnika, która zamiast wyłapywać drgania przenosiła je na budę. happy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 15 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 A do tego stukało, zapomniałem dodać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebo1986 Opublikowano 15 Maja 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 Wczoraj samochód spędził na podnośniku pół dnia sprawdzone wszystko co sie dało, nawet wywaliłem stabilizator żeby sie przekonac ze to nie to, pojechałem na stacje diagnostyczną na szarpaki itd, sprawdzili amortyzatory i są w idealnym stanie, pan na stacji diagnostycznej powiedział że fura sztywna jak nowa ( bo wszystko wymienione ) w momencie jak samochód był na tej maszynce do amorów miałem otwartą maske i jak zatrzęsło silnikiem jak bym usłuszałem lekkie puknięcie właśnie z tej poduszki od strony nadkola, mam nadzieje że to będzie trafione jutro kupie i wymienię i zdam relacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebo1986 Opublikowano 21 Maja 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 dzisiaj wyjołem poduszke od silnika, była rozerwana i juz byłem hepi że to to tak wali, zmieniłem na nową przejechałem sie i dalej to samo, juz nie mam pojęcia, zdiołem łączniki przełożyłem koła i ciągle to samo, nawala ostro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 21 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 Ja dalej stawiam na sworzeń , na trzepakach tego nie wyłapie diagnosta , dopiero po odkręceniu widać czy jest luz ..... ja swego czasu przez to wymieniłem całe hamulce z przodu zupełnie nie potrzebnie :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebo1986 Opublikowano 21 Maja 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 To nie wahacz, po wymianie wahaczy wali tak samo, to jest takie głuche głośne stukanie tak jak by koło ale nie koło, dzisiaj jechałem 160 nawalało a samochód prowadził sie idealnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 21 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 wymień łączniki stabi, koszt znikomy po co od razu od wahaczy zaczynac pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chacko e30 Opublikowano 21 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 ja w audi wymieniłem amorki i po wymianie strasznie stukało okazało sie to łożysko amortyzatora było luźne,też jechało idealnie ale mała nie równość i tak nawalało jak by amorka nie było! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebo1986 Opublikowano 22 Maja 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 ale mocowanie amortyzatora też jest wymienione, więc to raczej nie łożysko. Łączniki stabilizatora też na bank nie, wczoraj wywaliłem je zupełnie żeby sie przekonac ze to nie to i dalej nawalało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 22 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 No to jak wszystko z zawiechy masz nowe to może coś innego napierdziela ? sprawdzałeś poduszki pod silnikiem , skrzynią ? mocowanie chłodnicy na dole ? osłona silnika jest przykręcona ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 23 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 A może magiel Ci nawala, dostał luzu i przenosi hałas w czasie jazdy. W początkowym stadium zużycia nie będzie wyczuwalnego luzu, ale zużycie swoje robi. Sprawdź, czy gdzieś nie ma wycieku, albo nie poci się. Sprawdź też tzw. jabłko, łączenie magla z drążkiem po stronie kierowcy, Może tam masz luz. Nie widać go gołym okiem. Musiałbyś zdjąć gumową osłonkę (spiralkę) i zobacz, może tam już widać zużycie, może pękła osłona, dostało się syfu i gimza. pytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kichu2005 Opublikowano 23 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 a najprostrze czyli opone sprawdziles czy siatki nie ma uszkodzonej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gabi Opublikowano 13 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2011 seba nie pękaj u mnie jest podobnie coś nawala od roku wymieniłem już prawie wszystko czyli łącznik stabilizatora amorki końcówki i drążki kierownicze maglownice opony felgi tuleje na wahaczach łożyska zostało jeszcze wymienić mi całe wahacze i to samo prawie na tyle zrobiłem też amorki poduchy nivo tuleje itp itd dzisiaj mi koleś powiedział że może to być wina wału pędnego, wiec musisz się uzbroić w cierpliwość no i przyszykować na spory wydatek i nie słuchaj tych bzdur co niektórzy piszą bo się q..... nie znają a udają za wielkich fachmanów od bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.