Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

witojcie drodzy parafianie:) pacjent to m52b28!! 1997r.. dzis wziąłem sie za wymiane mojego termostatu oczywiście wahler według vinu kupiłem na 92st C!!! miałem 88st C ale żadko kiedy osiagał taką temp!!! wahała się w trasie (energiczna jazda) ok 83st C!!:) więc wymieniłem go i po złożeniu wszystkiego do kupy nie działa wisko!! jak sie zagrzeje to chodzi luźniej niż na zimnym!!! przy wisku nic nie grzebałem a napewno chodziło bo słyszałem je ostatnio na parkingu w pasażu gr!!! przy wymianie odkręciłem tylko łopatki a sprzęgło zostawiłem!!! możliwe że coś mogłem spie_r..lić:???lolol

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolego jeżeli wisko się nie włącza przy temperaturze 3/4 na zegarze to niestety zmarło.Nie naprawialne trzeba kupić nowe.Jeżeli wiska nie odkręcałeś to tak się złożyło.Wisko po odkręceniu musi pozostać w pozycji pionowej nie wolno kłaść na płasko gdyż może ulec uszkodzeniu już raz tak sobie załatwiłem w fordzie sierra 2.9.Termostat nie ma związku z wisco.Wisko działa pod wpływem temperatury.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a temperature trzyma dobrą?to po co ma się załączać?ja stawiam,że jest dobre,u siebie to nawet nie wiem czy się kiedyś włączyło,albo tak cicho chodzi,albo nie miało potrzeby,Jacek,piszesz,że ma się włączyć przy 3/4 na zegarze?mi nigdy połowy nie przekroczyło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wczoraj zrobiłem test stanąłem po przejażdżce pod domem i obroty trzymałem w miejscu na2000tyś.. i obserwowałem temp.. doszło do 107st c i zaczęła szybko spadać!! wisko się nie spięło bo nie słyszałem(ale musiało coś chodzić bo zeszła temp!! ) dodam że temp zwenętrzna była 4stC już sam niewiem chyba jestem przewrażliwiony jakiś:):lol:lolol co o tym myślicie?? a dodam że wskazówka stoi pionowo!!!

a jak cisnąłem w mieście to temp dochodziła do 100st!!!

stojąc na wolnych trzymała się dokładnie na 92st!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A u mnie wisko chodzi cały czas...coś mam nie tak w e39 ?

ale zatrzymasz je na wolnych obrotach na zimnym silniku?? tzn weź zwiń gazete (np auto giełde) i spróbuj zatrzymać wiatrak... tylko nie wsadzaj bezpośrednio w łopatki tylko pod kontem naciskając na nie z boku..:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dyziu ja mam tak zrobić na wolnych obrotach zatrzymać ? tak sprawdzę czy jest sprawne ? i jeszcze mam taki problem nie mogę wymienić wężyka gumowego od prawego hamulca z przodu odkręcić się nie da i muszę wymienić również rurkę metalową czy ktoś wie jaką ma długość metalowy przewód w e39 co idzie z pod maski do hamulca prawego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam trick. Znajdź na alle taki żeby na pewno pasował z opisu modelem i najlepiej numerem, zadzwoń do gościa i poproś żeby zmierzył dokładnie bo wydaje Ci się że u Ciebie jest coś kombinowane :) Rozumiem że chcesz kupić prostą i giąć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka Dirty zgadza się :) to ten masz jego wymiar ? do prawego koła jeśli masz także bym poprosił a tamta awaria co auto z dnia na dzień nie chciało zapalić to był urwany przewód od sondy jednej i po przeparkowaniu auta dosłownie 50metrów zalało zimne świece i już nie odpalił.Sonda zlutowana zaizolowana świece nowe bosch i auto śmiga :) Podaj wymiary przewodów jak masz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...