Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Siemano mam duzy problem po wymianie płynu w chłodnicy auto jakby sie nie dogrzewało wskazówka od temp stała zawsze na srodku teraz jezdze autem po pare godzin i wskazówka mi stoi zaraz na 1 kresce za niebieski polem ...i w dodatku auto słabo ogrzewa kabine co moze byc przyczyna dodam do tego ze lewa strona auta wcale nie grzeje dmucha zimnem na poczatku jak wlałem płyn do chłodzenia to mi sie gotowała w moment pozniej to ustało ale wskazówka od temp nie chce za cholere wskoczyc na połowe ? czy ktoś mi powie gdzie jest odpowietrznik układy chłodzenia w bmw 524

Td bo tak szukam i nie mam bladego pojecia ? ;o a cos mi sie wydaje ze jest zapowietrzony układ chłodzenia ale nie mam z tym doświadczenia wiec prosze was o pomoc ...

aha apropo odpowietrznika do układu chłodzenia jeszcze mi powiedzcie jak to prawidłowo odpowietrzyc

następna sprawa brak swiateł postojowych ? dlaczego ? nie wiem to samo jak przeskakuje mi kierunkowsaz tak jak by głębiej i zaraz odbija z tego co wiem powinna sie palic jedna streona swiatel od kierunkowskazy a nie pali sie .... jednak i tak najbardziej martwia mnie swiatła postojowe z tyłu swiecą z przodu nie swieca ;/