Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Siemano mam duzy problem po wymianie płynu w chłodnicy auto jakby sie nie dogrzewało wskazówka od temp stała zawsze na srodku teraz jezdze autem po pare godzin i wskazówka mi stoi zaraz na 1 kresce za niebieski polem ...i w dodatku auto słabo ogrzewa kabine co moze byc przyczyna dodam do tego ze lewa strona auta wcale nie grzeje dmucha zimnem na poczatku jak wlałem płyn do chłodzenia to mi sie gotowała w moment pozniej to ustało ale wskazówka od temp nie chce za cholere wskoczyc na połowe ? czy ktoś mi powie gdzie jest odpowietrznik układy chłodzenia w bmw 524

Td bo tak szukam i nie mam bladego pojecia ? ;o a cos mi sie wydaje ze jest zapowietrzony układ chłodzenia ale nie mam z tym doświadczenia wiec prosze was o pomoc ...

aha apropo odpowietrznika do układu chłodzenia jeszcze mi powiedzcie jak to prawidłowo odpowietrzyc

następna sprawa brak swiateł postojowych ? dlaczego ? nie wiem to samo jak przeskakuje mi kierunkowsaz tak jak by głębiej i zaraz odbija z tego co wiem powinna sie palic jedna streona swiatel od kierunkowskazy a nie pali sie .... jednak i tak najbardziej martwia mnie swiatła postojowe z tyłu swiecą z przodu nie swieca ;/

nastepny problem sterowanie ciepłem sa te 2 pokrętła na panely od sterowania krece czy to na zimne czy to na ciepłe nic to nie daje po prostu zero reakcji cały czas leci ciepłe powietrze a z kratek na srodku leci zimne / co mnie wkurza bo jak auto grzało normalnie to po bokach grzeje a tu mi zimnem wali ? czym to moze byc spowodowane ? :( jeszcze nie podswietla mi sie ten panel nie wiem dlaczego ..... i małe pod pytanie rozebrałem ten panel i ku mojemu zdziwieniu ujrzałem jakis mały wentylatorek :o z jakas plastikowa rureczka którą prowadzi do przedniej czesci panela od nawiewu o co chodzi z tym ? czemu ma sluzyc ten wiatrak ? dodam tylko ze on sie wcale nie kreci tak jak by nie dzialal i dmuchawa dmucha mi tylko na 4 poziomie czasami ma odpaly jakies i sie zalacza na wszystkich poziomach ruszalem kostkami rozpinalem je wpinalem itd nic to nie dało .... wiec znow oczekuje od was pomocy :)

ostatnio zauwazylem jeszcze ze na postoju ta wskazówka od spalania mi sie rusza ? :o skacze sobie tak co chwile z 10 na 30 z 30 na 20 nie wiem czy cos jest zepsute bo to moja 1 bmka w dodatku w TD 2,4 ale ogolnia pierwsza beem w zyciu ;)

chyba opisałem wam juz kazdy problem grypy mojej bmki Pozdrawiam Koledzy jesli mozecie mi pomóc bede mega wdzięczny ! ;)

Edytowane przez kojakoss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

walczyłem niedawno z 525i... też nie chciała się odpowietrzyć i nie było ogrzewania po wymianie płynu i chłodnicy, odkręciłem wąż idący od góry chłodnicy do silnika i wlałem przez niego płyn prosto do bloku, potem to samo z wężem idącym z silnika do elektrozaworów nagrzewnicy i tam też wlałem płyn przez wąż do silnika i dopiero po tym zabiegu pojawiło się ogrzewanie i układ zaczął funkcjonować jak trzeba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

walczyłem niedawno z 525i... też nie chciała się odpowietrzyć i nie było ogrzewania po wymianie płynu i chłodnicy, odkręciłem wąż idący od góry chłodnicy do silnika i wlałem przez niego płyn prosto do bloku, potem to samo z wężem idącym z silnika do elektrozaworów nagrzewnicy i tam też wlałem płyn przez wąż do silnika i dopiero po tym zabiegu pojawiło się ogrzewanie i układ zaczął funkcjonować jak trzeba

Ok spróboje tak wiem który wąż od góry ale nie wiem o ktory wąż od elektrozaworu chodzi ? gdzie go znajde ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po prawej stronie,między kabiną a kielichem są elektrozawory od nagrzewnicy, z niego wychodzi wąż do silnika i węże do nagrzewnicy

Ok dzis juz nie dam rady bo juz ciemno sie zrobi ale jutro napewno do tego zagladne i jak rozwiaze problem to napisze Dzieki ! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

według tego co inteligentni ludzie napisali w książce to masz jeden odpowietrznik na obudowie termostatu.

na zimnym i zgaszonym silniku wlewasz aż nie zacznie się przelewać płyn.

następniezalewasz zbiornik wyrównawczy na maxa.

potem odpalasz i gazujesz do 2500rpm aby wypchać powietrze na zamkniętym zbiorniku wyrównawczym , jak wody ubędzie dolewać aż nie stanie( otwierasz aby uzupełnić płyn i zamykasz) a jak nawet przelejesz na zamkniętym to układ wypcha.

oczywiście podczas odpowietrzania musi być otwarte ogrzewanie.

Ile w tym prawdy nie wiem ale tak w książce napisali

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź bezpieczniki 4 i 5 jak nie to sprawdź zarówki bywa ewentualnie brak masy.(postojówki)

Tablica przyżądów od ogrzewania trochę się nagimnastykujesz ale uważaj bo z tym naprawde nieżle trzeba uważać by nie połamać.

a ten wentylatroek to od czujnika klimy tylko nie rozwal.

Edytowane przez e34t
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

według tego co inteligentni ludzie napisali w książce to masz jeden odpowietrznik na obudowie termostatu. na zimnym i zgaszonym silniku wlewasz aż nie zacznie się przelewać płyn. następniezalewasz zbiornik wyrównawczy na maxa. potem odpalasz i gazujesz do 2500rpm aby wypchać powietrze na zamkniętym zbiorniku wyrównawczym , jak wody ubędzie dolewać aż nie stanie( otwierasz aby uzupełnić płyn i zamykasz) a jak nawet przelejesz na zamkniętym to układ wypcha. oczywiście podczas odpowietrzania musi być otwarte ogrzewanie. Ile w tym prawdy nie wiem ale tak w książce napisali
Ale u mnie w 524 jest tylko ten zbiorniczek wyrównawczy po srodku przy samej szybie w chłodnicy niema zadnego oddzielnego wlewu do plynu .... musze zobaczyc na te obudowe od termostatu ale nie dzis bo ciemno juz jak w dupie ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz zbiorniczek wyrównawczy tam uzupełniasz płyn

zaraz poszukam zdjęcia na necie w obudowie termostatu jest odpowietrznik na samej górze obudowy termostatu.

Może błędnie napisałem zamiast do zbiorniczka to do chłodnicy ale ok zrobisz jak zechcesz oby chulało auto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz zbiorniczek wyrównawczy tam uzupełniasz płyn

zaraz poszukam zdjęcia na necie w obudowie termostatu jest odpowietrznik na samej górze obudowy termostatu.

Może błędnie napisałem zamiast do zbiorniczka to do chłodnicy ale ok zrobisz jak zechcesz oby chulało auto

i co znalazles może te zdjecia ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja zawsze odpowietrzałem przez taki korek na ibus lub klucz 27 koło korka wlewu zbiorniczka wyrównawczego i było ok.jak niedasz rady to daj znac to Ci pomoge,odpowietrzasz zwsze przez najwyzszy punkt układu

Próbowałem tak ale zrobilem to w ten sposob: zapalilem auto zagrzalo sie troche wlaczylem na full nawiew odkrecilem ten korek na imbus kolega dodawaj gazu tak na 15000rpm cos tam sie podnosilo i jak on dodawal gazu to zakrecilem korek mała poprawa jest ale i tak nie jest tak jak powinno byc :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...