pawel83 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2012 Po przejechaniu 200 km zauwazylem ze na cieplym silniku bardziej cykaja szklanki , po za tym szybciej gasnie cisnienie oleju... Wyciekow brak... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 4 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 A więc valvoline maxlife może jedynie zmniejszyć cykanie szklanek bo totala to bym do bumki nie zalał ale to wedle gustów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 wcale nie masz pewności czy faktycznie by ucichły może tak a może i nie... tak czy inaczej jak pisałem zalałem ten olej na próbe a docelowym olejem bedzie maxlife 5w40... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 6 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2012 Ja właśnie taki mam i praca motoru jest lepsza Szklanek nie słychać chyba,że auto postoi kilka dni to dosłownie na sekundę cykną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2012 Zamowilem dzis valvoline maxlife 5w40 i jutro zalewam bume bo na tym totalu jest porazka szklanki tak zaczely dzwonic ze szok , przynajmniej wyplucze mi motor:-) napisze jutro jak valvo sie u mnie przyjmie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 6 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2012 Pytanie czy nie zaczely dzwonic przez zmiane z 15 na 10? Bo jesli tak to 5 z pewnoscia nie pomoze ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2012 nie ja nie miałem u sieie 15w tylko 10w i zmieniłem na 5w40 totala ale to kiepski olej na zimnym jest cisza a na ciepłym graja... dlatego jutro wlewam valvoline 5w40 skoro taki polecacie... Z reszta czuy beda grały czy nie to i tak zostane przy tym oleju a najwyzej na wiosne trza bedzie wymienic szklanki ale moze sie obejdzie mam taka nadzieje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 7 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 Chris jeśli miałby 15w zalany i zalałby 5w to raczej musiałby silnik remontować już... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 7 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 no i stało sie buma zalana valvoline 5w40 i musze przyznac że naprawde silnik pracuje duzo ciszej i delikatniej , szklanki ucichły wiec zmiana wyszła grubo na + dla silniczka do tego jeszcze wymieniłem łożyska w alternatorze i rolke napinającą co dało efekt że prawie wogóle nie słychać silnika tylko szum pasków... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 10 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 No cieszę się,że kolega zadowolony a jaka rolka hałasowała jeśli można ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 rokka napinacza koszt nowej firmy INA 60 zł. i cisza pod maska... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 11 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 A to przepraszam, przewidzialo mi sie, ze bylo 15. No to jak po zalaniu dobrego 5w40 jest gitara to sie ciesze. Widac, ze nie warto lac czegos takiego jak Total ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 11 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 Nom ja również jestem zadowolony i fajnie że ktoś potwierdza mój wybór bmw_1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 11 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 A to przepraszam, przewidzialo mi sie, ze bylo 15. No to jak po zalaniu dobrego 5w40 jest gitara to sie ciesze. Widac, ze nie warto lac czegos takiego jak Total ;D spoko spoko nikt sie nie gniewa przecież happy_bmw tak dokładnie odradzam zalewanie takiego szajsu jak total :bag: valvoline faktycznie spełnia swoje zadanie i silniczek działa przeslicznie wiec polecam zmiane oleju z 10w na 5w silnik chodzi o niebo lepiej a szklanki nawet sie nie odezwa ani przez chwilke nawet na gorącym silniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 12 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 Ciesze sie wiec razem z Toba! Sam na zime zalalem Valvoline 5w40 i sobie chwale! Wczesniej mialem 10w60 do katowania w upalach, ale na zime w zupelnosci styknie 5w40. Pamietajcie, ze 5w40 jest do okolo 35 stopni na dworze. Kiedy temperatura jest wieksza, a lubimy pokatowac auto, byc moze lepiej jesli zalejemy jednak 5w50. Jest gestszy kiedy jest zimny, ale nie robi sie taki rzadki, az do 50 stopni wiec i kiedy pojedziemy na wakacje do np. Wloch czy Chorwacji gdzie lubi sie pocisnac po tych pieknych serpentynach w upalach silnik tak nie dostaje. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 13 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 dziś zauważyłem ze delikatnie zaczyna sie sączyć olej z przewodu vanosa ale to przecież nie wina zmiany oleju tylko lata i zbieg okoliczności zamówiłem wczoraj nowy oryginalny z serwisu bmw happy_bmw koszt to 197 zł z przesyłką wiec nie ma co szukac używek... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 14 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 To ten przewód z metalową końcówką ? zaraz na górze silnika pod maska ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 14 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 tak to właśnie ten Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 14 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 Dobrze wiedzieć na przyszłość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qer Opublikowano 19 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 producent zalecał 5w30 castrola z tego co wyczytałem w instrukcji jak do swojej lałem, na razie nie narzekam na olej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALn Opublikowano 20 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 ja tam na dniach zaleje SynPower OW-40, 5W-30, 5W-40 Oleje Smary MaxLife DuraBlend SynPower Tectyl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 21 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2012 producent zalecał 5w30 castrola z tego co wyczytałem w instrukcji jak do swojej lałem, na razie nie narzekam na olej O witam nowego kolegę z Legnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniieek Opublikowano 19 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 wszystko zalezy od przebiegu. jesli poprzednik lal pelen syntetyk powinienes przy nim pozostac. w moin przypadku to 10w40 polsyntentyk. przebieg 320tys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 19 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 Nie zależy od przebiegu lecz od stanu technicznego auta,wiele ludzi z 10W40 przechodzi na pełen 5W30-5W40 i są zadowoleni i są również auta które mają po pół miliona km i dalej jadą na pełnym syntetyku... Silnik zawsze będzie najlepiej smarowany na pełnym.A zginie na mineralnym... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniieek Opublikowano 19 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 masz racje. moj post nie powienien zawierac "wszystko zalezy od przebiegu" reszta bez zmian. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.