Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

ja u siebie wymieniałem chłodnice ,węże ,ogólnie wszystko co do chłodnicy oprócz zbiorniczka wyrównawczego bo też mi ubywał płyn i nie widziałem nic pod autem --co się okazało że zbiorniczek był pęknięty w połowie -no i do kompletu wymieniłem go też :lol: płyn ciekł podczas jazdy i sie rozchlapywał i go nie było widać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam ten sam problem i nie wiem gdzie on znika :-P najlepsze jest to że raz trochę ubędzie a innym razem nic przez dłuższy czas..

na początku myślałem że może odpowietrznikiem bo szczelny do końca nie był ale po jego wymianie nadal mam ten problem. ciężko znaleźć źródło wycieku..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo wyciek, albo uszczelka pod głowicą. Nie ma możliwości, aby ubywał płyn z układu. To nie woda, że odparuje ze szklanki. Dobrze popatrz po wężach, łączeniach, w okolicy pompy wody i termostatu. Warto też zerknąć na nagrzewnicę wewn. auta. Wyciek najlepiej z układu zlokalizujesz jak dobrze rozgrzejesz auto, potem je zgasisz. Płyn dobrze rozgrzany podczas studzenia lekko rozpręża się, więc jeśli wyciek jest widoczny na pewno go zlokalizujesz. Najgorszy scenariusz ucieczki płynu to uszczelka głowicy. Płyn może dostawać się na cylindry i spala się podczas jazdy. Ostateczność to zapowietrzony układ chłodzenia ( ale tu ubytki mogą być tylko na czas jego odpowietrzenia)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

. Najgorszy scenariusz ucieczki płynu to uszczelka głowicy. Płyn może dostawać się na cylindry i spala się podczas jazdy

wedlug mnie jak by uszczelka byla uszkodzona w miejscu kanalu wodnego to cisnienie walilo by do ukladu chlodzenia a nie na odwrut a co za tym idzie non stop zapowietrzona w uszczelce nieszukal bym problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale skoro płynu ubywa, a wycieku rzekomo nie widać, to gdzieś musi się ulatniać. A propos, nie masz białej masy o konsystencji ciepłego masła w zbiorniczku płynu chłodzącego lub w oleju na miarcepytanie_bmw Bo tak teraz sobie myślę, że może głowicę trafiło, czego nie zyczę

Edytowane przez tomasso12
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobrze sprawdz zbiorniczek wyrównawczy - pękniecia zbytnio nie widać na zbiorniczku ,ja miałem pęknięty od przodu gdzie trudno go dostrzec -minimalna rysa-u mnie też nie było widać żeby gdzieś ubywał a ubywał podczas jazdy po rozgrzaniu i był rozchlapywany

zastanawie mnie jednak w jaki sposób on pękł :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powodów może być tysiące, każda rura i plastik.

dziwne że nie widać wycieków - nie wiem jaki masz płyn ale petrygo podczas odparowania zostawia taki fajny biały nalot.

zacznij od podstawy termostatu (jeżeli masz EGR to możesz go nawet odkręcić - te żółte uszczelki się często rozpuszczają) a potem po każdym wężu oglądaj osobno.

jak mówił Dziki - jak nie śmierdzi w aucie to z nagrzewnicą masz luz.

i nie straszcie człowieka uszczelką pod głowicą... raczej byłby dym, kisiel w oleju itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...