Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Planuje zrobić remont silnika, aktualnie dostaje mi się płyn z chłodnicy do oleju. Przy okazji robienia uszczelki pod głowicą chcę wymienić uszczelki (miski olejowej, obudowy rozrządu, klawiatury zaworów...) Mając już rozebraną całą głowicę chce wymienić uszczelniacze zaworów oraz pierścienie tłoków.

Stąd moje pytanie czy znacie jakiegoś dobrego i niedrogiego mechanika?

Aktualnie mam kontakt z dwoma: jeden gość z Wołowa robi tylko silniki BMW swapy i inne, w cenie robi test olejowy i ciśnienia. Chce za to 650zł (bez obróbki głowicy).

Drugi mechanik chce za to 500zł tylko, że termin dopiero na przyszły tydzień.

Znacie jakiegoś mechanika, który był by w stanie to niedrogo ogarnąć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podstawowe pytanie. Czy któryś z tych dwóch mechaników będzie cokolwiek mierzył czy po prostu wrzuci nowe pierścienie? Tanio w tym wypadku nie znaczy dobrze. Mało który mechanik robi jakiekolwiek oględziny podczas remontów silników(naprawdę wiem co mówię, bo w tym siedzę). Praktycznie kilku na stu będzie mierzyło wał itp. A jeżeli już cokolwiek będzie się nadawało do szlifu to na pewno nie zamknąłbyś się w 500zł... Następna sprawa, jeżeli głowica jest już na wierchu to warto byłoby sprawdzić ją na szczelności i ew. wymienić jakieś zawory, później frezowanie/polerowanie... Cała masa tego. Wszystko zależy od tego czego oczekujesz od mechanika podczas "remontu".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wyżej kolega napisał za 500zł to mogą ci wymienić sprzęgło itp. a nie zrobić remont silnika.

Nawet jeśli masz znajomego co ci tanio zrobi to przygotuj plik pieniędzy na części bo w praniu wyjdzie więcej brudów niż się spodziewasz...

Aktualnie jestem po remoncie silnika w e39 2,5 benzyna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

500zl za remont 1.8is to chyba nierealne mowa chyba tylko o samym mechaniku ja planowalem zrobic remont 1.8i i zamiast tego po wyliczeniu kosztow za czesci i robocizne taniej wyszlo zrobic swap i kupilem inny silnik a przelozylem go sam koszty byly minimalne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...