mmaarrcciinn Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Witam. Panowie jak w temacie, jakies pare dni temu po nocy samochod rano ledwo odpala. A juz po dwoch dniach nie ruszania nie mam po co wkladac kluczyka... Nie jest to wina radia poniewaz mam je od okolo roku i wczesniej zadnych problemow nie bylo poza tym nawet sprawdzalem na wypietej kostce jest to samo. Dopiero kiedy zdejme klemy i go tak zostawie to nastepnego dnia kreci normalnie jak wariat. Czego to moze byc wina???pytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Podepnij miernik i sprawdz jaki jest pobor pradu na postoju Wysłane z mojego GT-N7000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmaarrcciinn Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 jutro miałem właśnie to zrobić. Dam znać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 sa dwie opcje (i obie wyjasnisz sprawdzajac pobor pradu miernikiem, ale mozna tez inaczej ): - pierwsza - masz do puppy akumulator, jesli jest obslugwy to sprawdz poziom elektrolitu, ewentualnie dolej wody destylowanej, rozlcz aku od auta na noc, rano podepnij - jak zapali to masz "zlodzieja" pradu - druga jakies "cos" zabiera ci prad, czyli w 95 % przypadkow jakas zarowka sie swieci (schowek, bagaznik), reszta to moze byc alarm i inne ******ly ... ewentualnie sasiad prad kradnie :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmaarrcciinn Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Tazunio napisalem przeciez ze jak go odlacze na noc to rano pali jak wsciekly bez problemu. Ale gdy zostawie go normalnie to rano lipa. Zadna zarowka ne swieci bo sprawdzalem dwa razy. Dlatego pisze tu bo nie znam przyczyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duchu0 Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Nie wydaje mi się żeby żarówka wewnątrz auta mogła rozładować akumulator. Nie raz zdarzyło mi się zostawić włączone światło wewnątrz i rano bez problemu odpał. A nie grzebales coś ostatnio przy elektryce i jest jakieś zwarcie czy coś albo NCS ? Może włączyłeś jakaś funkcje i wpierdziela Ci prąd ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 no to moze akumulator pada, ale przede wszystkim sprawdzic podbor pradu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 ja kiedy ś w innym aucie miałem problem ze wzmacniaczem pobierał mi prąd a później zepsuł cały akumulator zdejmij klemy na noc i rano podłącz i zobaczysz czy aku trzyma moc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 zdejmij klemy na noc i rano podłącz i zobaczysz czy aku trzyma moc : przeciez ze jak go odlacze na noc to rano pali jak wsciekly bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duchu0 Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Alarm masz fabryczny czy dokładany ? Może on coś miesza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Tak jak na początku pisał Kosa-zmierz wreszcie ten prąd na klemach to będzie wiadomo czy i ile kradnie ten złodziej. Sprawdz minutę po wyjęciu kluczyka i drugi raz po 20 minutach jak wszystkie moduły pójdą spać. Jeśli w II pomiarze będziesz miał pobór np 0,6A to sobie nawet możesz policzyć kiedy aku padnie całkiem. Jeżeli wyjdzie ,że jest złodziej to operację pomiaru poboru prądu powtarzasz dla każdego obwodu na którym jest bezpiecznik. Jeżeli wyjdzie że na którymś bezpieczniku jest pobór prądu zbliżony do wartości jaką zmierzyłeś przy klemach to masz już obwód na którym siedzi złodziej. Bywa że jeden bezpiecznik zabezpiecza kilka odbiorników ale nie milion np.dwa więc trudno nie znaleść. Złodziejem jest najczęściej odbiornik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Jak wyżej weź kogoś do pomocy niech patrzy miernikiem przy aku jaki pobór masz a ty możesz wyciągać bezpieczniki po kolei jak spadnie przy którymś to będziesz miał złodzieja,jeśli masz nie fabryczny alarm to bardzo często one mają dość duży pobór też to sprawdź.Jeśli to np. alarm to nowy aku czas kupić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmaarrcciinn Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 (edytowane) Centralny mam fabryczny. podpiąłem go dziś pod miernik i mam ciut za małe ładowanie ale to swoją drogą, na zgaszonym silniku, zamkniętym centralnym mam 00,01 no i skacze co sekundę do 00.02 bo lampka od centralnego jest. Więc NIE BIERZE MI NIC prądu. Ostatecznie muszę osądzić akumulator... Trzeba kupić drugi. Dzięki za zainteresowanie tematem koledzy bmw_2 Edytowane 27 Sierpnia 2013 przez mmaarrcciinn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Kolego, prawdopodobnie rozrusznik robi zwarcie i pobiera Ci prąd z aku. Temat już był wałkowany w różnych seriach Bawarek. Najłatywiej sprawdzić, czy to rozrusznik na noc odkręcić kabel prądowy z niego i zabezpieczyć go, by nie zrobił zwarcia przy załączonym aku. Jak rano auto zapali bez problemu, oczywiście po ówczesnym dokręceniu kabla do rozrusznika odpowiedź masz, gdzie szukać przyczyny. Sprawdź ile voltów ma aku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmaarrcciinn Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 kolego tomasso12 wszystko to co napisałeś już napisałem ja wcześniej... o odłączania na noc i napięciu akumulatora. Obwiniłem akumulator. Na dniach będę miał nowy i wtedy się okaże wszystko... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmaarrcciinn Opublikowano 6 Listopada 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 Wina leżała w akumulatorze. Szrot był. Dzięki za zainteresowanie bmw_2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 6 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 Polecałbym sprawdzić ładowanie jeśli jest poniżej 14V to altek do regeneracji bo szybko załatwisz nowy aku...U mnie ładowanie po regeneracji altka na załączonych wszelkich poborach nie spada poniżej 14V więc miodzio. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaS Opublikowano 6 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 tak jak napisał Dudek jeśli masz wzmacniacz tubę i itp. to sprawdź to mi też wzmacniacz zżerał prąd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 7 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 Jeśli wzmacniacz kradnie prąd to zmień ten co masz na taki który będzie miał włączanie impulsem np z radia i to ogarnij Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Opublikowano 8 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 taki który będzie miał włączanie impulsem np z radia mój też miał włączanie impulsem na radio a mimo wszystko coś w nim walnęło sprawdzić ładowanie jeśli jest poniżej 14V a czy ładowanie nie powinno być w przedziale 13.8 V-14.4V Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmaarrcciinn Opublikowano 8 Listopada 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 Panny, wszystko ok. Mam tubsko i wzmak, ale nic z tego prądu nie kradło. Radio sprawdzone, nie brało. Co do wzmaka to dałem malutki przełącznik wyłączający go bo nie zawsze chce żeby mi dudniło... Co do ładowania to Dudek ma racje z tym przedziałem. Między 13.8 a 14.4 tak powinno być. Ja mam tak po środku. Nic mi prądu nie kradło, wina leżała w akumulatorze. Bardzo szybko się ładował i bardzo szybko siadał. Zmieniłem jest git. Tylko mam jeszcze jedno pytanie ale to już w nowym poście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.