Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

MiNos z twoich zdjęć wynika ,że już nie masz klapek , a ten przeciek oleju to po prostu niezaszczelnie wykonana ta operacja i masz gdzieś delikatny przedmuch z kolektora:4:

Na twoim miejscu rozebrał bym kolektor i poprawił . Ja u siebie wrzuciłem zaślepki robiłem to ok 2,5roku temu, do dziś nie mam z tym żadnych problemów , wydałem raz kasę i zrobiłem tylko podmiankę :drunk:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BASTARS dzięki za info. Postaram się w sobotę tym zająć i poprawić to uszczelnienie. Ostatecznie sprawdzę czym 'dziura' jest zatkana i może zrobię na wkręty tak jak pisał Grzechu. Zobaczymy co będzie po rozebraniu...

Grzechu - możesz podać mi nazwę kleju jaki zastosowałeś do wkręconych wkrętów?

Edytowane przez MiNos
dodanie pytania
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobaczymy co będzie po rozebraniu...

Dokładnie poniewaz mam takie samo zdanie jak BASTARS wydaje mi sie, ze u Ciebie jest juz ciebie kombinowane i musisz rozebrac i ocenic czy zastosowanie wkreta sruby itp sie sprawdzi, po zdjeciach Twoich cos tam jest i nie małego wiec najpierw rozbiurka.

A klej zastosowałem taki :KLEJ DO GWINTÓW SUPER MOCNY PRO SEAL 6ML (1996589853) - Aukcje internetowe Allegro

Jest duzo tych klei najlepiej kupic w dobrze zaopatrzonym sklepie motoryzyjnym. Ja za ten klej dalem 20zl :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie, no i jestem po operacji demontażu kolektora. Więc klapek jednak nie miałem. Ktoś tu zastosował zamiast śrub, blaszek coś w stylu poxipolu - otwory są ładnie zaklejone i nie wymagały ingerencji. Niestety martwi mnie co innego ten olej widoczny na fotkach jest chyba oznaką jakiejś nieszczelności w turbinie bo chyba nie powinno go być w kolektorze - był wilgotny od oleju. Chyba muszę podjechać by to sprawdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę że na innych forach piszą coś o 'filtrze odmy/separator oleju??' w przypadku zużycia/zapchania powoduje wyciek oleju. Doradźcie na co zwrócić uwagę by mnie jakiś mechanik nie naciągnął na zbędne koszta. Widzę że ten filtr to koszt koło 200zł.

Oleju chyba nie ubywa bo nie bo nie spada jego poziom, nie widzę aby dymił, nie ma też smrodu spalonego oleju. Auto przyśpiesza też ładnie, nie czuję by się dławił.

A jeśli nie olej to co? W sumie powiem że zobaczyłem czarne lepkie, śliskie ;) to pomyślałem o oleju, chyba że to ropa?? Ale woda to na pewno nie była.

Edytowane przez MiNos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

filtr odmy wymienia się co drugą wymianę normalnego od oleju, bez kłopotu zrobisz to sam. Jak jest zapchany to rzeczywiście lubi sobie gniegniegdzie motor rzucić olejem. Jest pod filtrem powietrza, a kosztuje cos ponad setkę chyba. Odpowiedzialny za odpowietrzanie krzyni korbowej bodajże - co dziwne mechanicy o nim zazwyczaj zapominają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...