beaver79 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Ja do 530d z Silesi dostałem coś takiego... FILTR ODMY SEPARATOR ODMA BMW E46 E39 E38 X3 X5 (1998202326) - Aukcje internetowe Allegro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzechu Opublikowano 8 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Vin do slilesi i po sprawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 8 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Dokładnie vin załatwi sprawę , sam kożystałem z ich usług i polecam , dosyć szybko i tanio . Autor postu potrzebował będzie tę odmę bez filterka bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiNos Opublikowano 9 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 Czyli jeśli idzie o olej w kolektorze to ile znaczy mało? u mnie był widoczny po odpięciu rury tej czarnej co do niego dochodzi od przodu. Lać się nie leje ale było mokro w sumie cały kolektor był wilgotny od środka i ta dochodząca rura. Co do odmy - bym nie spalił nazwy mam prosić o kompletny filtr odmy czy tak jak napisał Bastars 'Autor postu potrzebował będzie tę odmę bez filterka'? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 9 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 co do odmy: kupujesz FILTR ODMY -- co do oleju w przewodzie: taka ilosc jak opisujesz jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiNos Opublikowano 9 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 uff bo już myślałem że jest go za dużo. Tak teraz sobie myślę może ta zaślepka 'klejowa' w kolektorze zamiast tych klapek są nieszczelne i stad wyciek na zewnątrz.. Wymieniając filtr odmy rozbiorę to wszystko jeszcze raz usunę ten klej i zaślepię śrubami. Może też przydało by się zmienić te uszczelki które są w tych częściach trzymających klapki. Po południ strzelę fotkę z widocznej ilości oleju tak jeszcze na wszelki byście samemu ocenili czy tyle to norma czy nadmiar. Dzięki za odpowiedzi. Odezwę się później. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 9 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 I jak jesteś już po wymianie i poprawkach , a tak w woli ścisłości do M57N idzie separator oleju , a nie filterek FILTR ODMA BMW ORG. E46 E53 E60 E61 E65 E85 E83 (1990731821) - Aukcje internetowe Allegro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiNos Opublikowano 10 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 wiam, chwilowo poza domem - zamowie filtr w poniedziałek więc dam znać jak tylko dojdzie i wymienię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiNos Opublikowano 14 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 Witam, zanim się zabiorę do pracy udało mi się zrobić fotki i proszę o podpowiedź. Foto 1 To jak dobrze obczaiłem jest filtr odmy? Foto 2 Tu zrobiłem fotkę wlotu przed kolektorem gdzie znajduje się właśnie olej i pytanie czy taka ilość to norma czy coś właśnie to wpływ przytkanego filta odmy? Czy wymienić tak jak mam w planie czy podjechać i najpierw sprawdzić turbinę czy nie puszcza tego oleju? Foto 3 A to jest chyba zawór który ludzie czyszczą? to foto wnętrza z fotki powyżej (ta część przed kolektorem) Przepraszam za brak nazewnictwa ale nie znam się zupełnie na tym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 15 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 (edytowane) 1. tak 2. też tak miałem - o ile się orientuję to nie problem 3. tak, to zawór EGR. Odpowiada za "ekologię" silnika. niektórzy go czyszczą, jeszcze inni zaślepiają. U siebie nie zauważyłem zmian po czyszczeniu. Trochę trzeba delikatnie poskrobać, a potem benzyna ekstr. I po czyszczeniu sprawdź czy pracuje (będzie ciężko chodził bo ma twardą sprężynę). Edytowane 15 Stycznia 2012 przez beaver79 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 16 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 Słyszałem, że egr można też "przymknąć" elektronicznie, ale sam nigdy nie robiłem więc nie wiem co i jak. Mam zamiar tak zrobić u siebie. Co do pozostałych to wszystko w normie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiNos Opublikowano 16 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 Dzięki za info, bo już myślałem że za duo tam tego oleju! Dobra to teraz trza się będzie dobrać do odmy i wymienić. Czy muszę rozebrać tylko puszkę od filtra powietrza czy jeszcze coś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 16 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 W 3.0 to nie wiem, ale jeżeli jest tak jak w 2.0 no to osłona silnika, osłaona filtra powietrza i masz na wierzchu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 16 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 Czy muszę rozebrać tylko puszkę od filtra powietrza czy jeszcze coś? jeszcze coś BMW Klub Jelenia Gra :: Zobacz temat - Wymiana filtra ODMY e39 530d to powinno wyczerpać temat robiłem wg tego i jest ok zresztą szukanie nie boli. A jeżeli ja robię naprawy wg instrukcji do E60, to Tobie powinno zabujać wg E39 http://www.maxbimmer.pl/f28/wymiana-filtra-odmy-e39-530d-14892/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goglin Opublikowano 16 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 Do demontażu klapek w e46 320d są potrzebne jakies specjalne klucze i nowa uszczelka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 16 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 Nie. Uszczelka zostaje ta sama... Klucze normalny zestawik wystarczy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 16 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 umyj je tylko i pociągnij delikatnie olejem przed skręceniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goglin Opublikowano 16 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 (edytowane) Wielkie dzieki :drunk:chlopaki zabiorę się do tego zabiegu tylko skompletuję wkręty i klej bo podejrzewam ze posiadam nieszczęsne klapki:bag: Jeszcze jedno pytanie z jakim momentem dokręcić kolektor?15Nm wystarczy?, o tyle gdzieś na internecie znalazłem.. Edytowane 16 Stycznia 2012 przez Goglin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 16 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 kumaty w angielskim? Jutro wrzucę na swojego chomika instrukcję Bentley BMW po ang z momentami itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goglin Opublikowano 16 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 kumaty w angielskim?Jutro wrzucę na swojego chomika instrukcję Bentley BMW po ang z momentami itp Dam rade wiec czekam z upragnieniem na instrukcje;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiNos Opublikowano 22 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 Cześć wszystkim, odnowię temat, bo dopiero teraz zabieram się za tą moją odmę i ustalić czy to jej wina jest za wyciek oleju do kolektora.. Czy demontując puszkę z filtrem powietrza muszę też odpiąć listwę z kabelkami tą na zaworami po prawej stojąc przodem do auta (mówię prostym językiem laika)?? sory za słownictwo Przy okazji przy tej operacji mam odpiąć akumulator? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 22 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 akumulatora nie ma potrzeby odpinać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiNos Opublikowano 28 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 Możecie mi podpowiedzieć jak sprawdzić bez rozkręcania kolektora wymiar klapek a w zasadzie tych zaślepek? Pocą mi się chyba te klapki na uszczelkach, których nie da się jak widzę kupić. Na allego są 22mm i chyba 33mm - u mnie chyba ma być 33mm? W razie złego wymiaru nie chcę się bawić w ponowną wymianę itd no i czekać na auto... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 28 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 te mają 22mm a te w takich osłonach 33mm i właśnie te drugie powinny być u ciebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 31 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 na bimmerfeście bodajże był temat odnośnie zaślepiania poprzez wyjęcie i wklejenie śrub. Praktykował ktoś to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.