Buckey Opublikowano 30 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 To nie są insynuacje Tak po prostu czasem jest, i zależy to od kilku czynników. Nie potrafię dokładnie powiedzieć w jakiej konfiguracji to wystąpi, a w jakiej nie, dlatego niektórzy na to narzekają a inni nie mają z tym problemu. Zapytałem i zasugerowałem tylko, abyś to sprawdził. Myślę, że w przypadku lekkiego koła zamachowego, lub jednomasowego lżejszego od dwumasy, waga może powodować pojawienie się takich wibracji. Niektóre tłumiki drgań w sprzęgłach tłumią lepiej a inne gorzej. Może różnica między silnikami m50 a m52 jakaś jest, w wadze wału korbowego, korbowodów, tłoków itd. (zgaduję) i całość waży więcej co się sumuje z wagą koła zamachowego i dlatego cięższy zestaw jest mniej podatny na te wibracje... Jak dolałeś oleju i dźwięk się zmniejszył, to czy uszkodzone łożysko tak by zareagowało...? Czy może to efekt głębiej zanurzonych w oleju trybów, który stanowi jakiś opór dla tych wibracji... nie wiem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtec1987 Opublikowano 30 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Jak dolałeś oleju i dźwięk się zmniejszył, to czy uszkodzone łożysko tak by zareagowało...? Czy może to efekt głębiej zanurzonych w oleju trybów, który stanowi jakiś opór dla tych wibracji... nie wiem... Oczywiście że tak, jak masz zajechane łożysko psikniesz na nie smarem to przez jakiś czas będzie jeszcze pracowało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtec1987 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Pytanie do osób które mają sztywne koło, czy po zmianie koła,zauważyliście zmianę dźwięku silnika na zimnym podczas przyśpieszania ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Nie raczej nic nie zmieniło poza mięciutkim pedałkiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrzewoRMT Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2016 U mnie jest nieco głośniej ale to raczej nie silnik a samo sprzeglo Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtec1987 Opublikowano 28 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2016 Panowie, mam pytanie odnośnie dwumasy i sprzęgła do 523i z 97 roku Czy wystarczy dobrać średnice czy coś jeszcze ? u mnie jest 228, mam okazję kupić nowe w bardzo dobrych pieniądzach ale sprzedający powiedział mi że sachs nie produkuje dwumasy do mojego modelu numer zamiennika : 2290601044 czy może to ktoś sprawdzić ? Napisał też że średnica sprzęgła to 230 a nie 228, z tego co zdążyłem się zorientować to 230 są w 523i ale po 97r a do 97 są 228 dobrze myślę ? Teraz jak to wygląda z dwumasą i samym sprzęgłem , czy dwumasy także były róże czy można do jednej dwymasy założyć sprzęgło 228 i 230 ? Może będzie pasował do mnie nr sachsa 2290601044 jeśli wymienię wszystko dwumas + sprzęgło ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 29 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2016 Jak mam 02/97 i tarcza 228...Dwumasa jest jedna do silników benzyny: 520,523,525,528. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtec1987 Opublikowano 29 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2016 (edytowane) Ja mam z marca i też mam 228, ale z tego co widzę na stronach i allegro po 10.97 523 już są 230 ... mimo tego że na realoem i bmwstore nigdzie nie ma takiego wymiaru, dlatego pytam ... Jesteś pewny że dwumasa jest taka sama ? Czyli obojętnie jaką wezmę, jesteś na 100 % pewny że wszystkie są takie same mimo innych numerów ? Czyli taki zestaw będzie pasował ? dwumasa od 2.8 Koło zamachowe dwumasowe Sachs i moje sprzęgło ? Najlepsze części do BMW - czescidobmw.pl Tutaj widać że są inne numery dwumas przed 09. 97 i po https://pl.bmwautoparts.net/pl/katalog/czesci/11_1151/BU28701/0/0/0/0/0 Edytowane 29 Maja 2016 przez Wojtec1987 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 6 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2016 Przecież to są tylko 2mm normalnie zapewne by się tarcza zmieściła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtec1987 Opublikowano 19 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2016 Panowie, mam problem z biegami, w sumie odkąd założyłem dwumasę ...nie przypominam sobie żeby na sztywnym kole był ten problem, ciężko wchodzą wszystkie biegi ale tylko na zimnym silniku, po rozgrzaniu jest bajka W skrzyni jest nowy olej Ravenol 75w-80 mtf2 Odpowietrzony wysprzęglik 2 razy Nowa dwumasa+sprzęgło+docisk Wymieniałem przy okazji także bardzo dużo elementów odpowiedzialnych za luzy w lewarku, można powiedzieć że praktycznie wszystkie Ma ktoś jakiś pomysł ? Za gęsty olej ? I po rozgrzaniu jak zrobi się rzadszy jest ok ? Dziwne też jest że jak wrzucam z 2 na 3 czy 1 na 2 to jest ok, problem jest tylko jak auto stoi i chcę wrzucić jakikolwiek bieg z biegu jałowego, wtedy wchodzą jakby na 2 razy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efendi Opublikowano 20 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2016 zapowietrza Ci się wysprzęglik albo pompka sprzęgła - miałem tak u siebie w e34, najpierw walczyłem z wysprzęglikiem aż w końcu kupiłem oryginał a później wymieniłem flaki w pompce i nie ma problemu . Jak masz oryginalny wysprzęglik to już czas na niego, jak nie daj boże kupiłeś zamiennik z LPR to też mogiła. Pompka sprzęgła jak jest ori to już może przepuszczać przez uszczelniacze wargowe i stąd efekt o jakim piszesz. Mało prawdopodobne jest że skrzynia się kleszczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtec1987 Opublikowano 20 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2016 Wysprzęglik drugi mam, wymiana go nie będzie trudna, bo jest z boku skrzyni i jest do niego bardzo dobry dostęp, a pompka gdzie jest ? I co w niej wymienić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efendi Opublikowano 21 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2016 pompa jest przy pedałach, "połączona" z pedałem sprzęgła - w E39 jest pewnie plastikowa. Ja nie wyciągałem całej pompki tylko rozebrałem ją na aucie wymieniłem gumki, złożyłem, odpowietrzyłem przy wysprzęgliku i chula.. I w końcu skończył się efekt że auto jak po nocy albo po deszczu zimne to mi lekko pedał wpada i biegu wbić nie można... Ratowało popompowanie albo jakoś zagrzanie auta w nogach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtec1987 Opublikowano 21 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2016 Tylko widzisz ja nie czuje żeby pedał był miękki po nocnym staniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.