Gość Da_Vidoo Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Hej hej Mam problem. Wymieniłem termostat w 540i (03.98) na 85st-wszystko "cacy" do wczoraj-jadę i w pewnym momencie wyskoczył błąd "engine failsafe program", wskaźnik od temp uciekł na prawo do końca skali. Po chwili wrócił do pionu i wszystko wróciło do normy. Dzisiaj brat wyjeżdżał i po kilku minutach to samo, z tym że zgasił auto bo nie wiedział co robić, odpalił-problem powrócił po chwili z tym że auto zgasło i tyle. Teraz nie odpala, na zegarach pali się kontrolka abs i co jakiś czas miga kontrolka tempomatu. Może ktoś z Was wie o co mu chodzi? Dodam że zaraz po wymianie termostatu nie było żadnych cyrków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Brzmi jak przepustnica, ja tez robilem moda na termostat i smiga od 1,5 roku. Mysle, ze to zbieg okolicznosci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Da_Vidoo Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Wyczytałem że słaby aku też może takie cyrki robić. Później zobaczę co tam jest nie tego... Straszenie pdt. wsadzenie szmaty w bak i podpalenie nie skutkowało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el_banano Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2013 jeśli chodzi o przegrzewanie sie to sprawdz dokładnie obudowe termostatu. ja takie coś przerabiałem u siebie w grudniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2013 niestety obstawiam to najgorsze, błąd mówi o uszkodzonym sterowniku silnika, o czym też świadczy wskazówka uciekająca do końca skali, na dobry początek możesz poczyścić styki w ECU, koniecznie podepnij pod kompa i sprawdź czy jest komunikacja ze sterownikiem silnika, jak nie to ECU do wymiany razem z EWS i pestką klucza. co do termostatu to po prostu zbieg okoliczności Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pidey Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Dwa miesiące temu, podczas pierwszych letnich upałów, poruszając się w korku również byłem zaskoczony tym komunikatem. Klapa do góry a tam ukrop jak w piekle. Termostat ok, bo temp pokazywało właściwą ale pod maską sakramencko gorąco :gril:. No to doszedłem że VISCO nie działa i wszystko dookoła silnika też się mocno "pociło". Silnik gorący, chłodnica gorąca a wentylator można było ręką zatrzymać. Postałem jakieś 10 min z klapą do góry, ostygła i poszła bez bólu. Zregenerowałem VISCO i jak na razie bez alarmów . Tylko jakoś dziwnie więcej tego oleju mi weszło do środka niż była mowa w poradnikach - mnie weszło (a raczej wciekło) +/- jakieś 25ml a olej silikonowy 100ml z Castoramy chyba za 20zeta :lol:. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Da_Vidoo Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 (edytowane) Czepiłem się termostatu bo to ostatnia rzecz którą wymieniałem w piecu. Mówię Wam- jadę wszystko jak książka piszę, nagle błąd, wskazówka na prawo i 0 mocy pod butem, kilka sekund później i wszystko wróciło do normy. Zatrzymałem auto i pod maską wszystko jak ta lala. Na drugi dzień młodszy przejechał może 2 km i powtórka z rozrywki, z tym że już nie odpalił. Wczoraj nie miałem czasu, ale dzisiaj postaram się do niego zajrzeć. A miało być tak pięknie.... Może obraziła się za kolor felg? 18 s65 poszły w czarny połysk Edytowane 25 Sierpnia 2013 przez Da_Vidoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Da_Vidoo Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Locha odżyła. Wsadziłem normalny aku i początkowo nie chciała odpalić, komp trzymał błąd, ale potrzepałem nim i odpalił na strzała. Fakt faktem zgasł po kilku minutach, znowu błąd, ale odpalał. Taka sytuacja pojawiła się 2 krotnie. Teraz śmiga jak trzeba, ale podejrzewam że kończy się jakiś czujnik od abs bo przy większym bucie zapala się asc i dodatkowo abs, nawet po wyłączeniu asc przy większym ogniu zapala się abs, lekko przymula i gasną obie kontrolki. Zauważyłem jeszcze że przed pierwszym odpaleniem linka od asc miała jakieś drgawki. Nie podpinałem jeszcze pod kompa. A tak poza tym to dysponuje ktoś instrukcją do inpy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.