Skocz do zawartości


Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam taki problem przy zgaszonym aucie bez alarmu z nowym aku boscha po podłączeniu miernika szeregowo do akumulatora pobór prądu mam +- 0,75A a powinno być 0,03-0,07 na alarmie.

Nie włączam nawet alarmu a pobór jest wysoki.Dmuchawa nie chodzi bez kluczyka wiec jest ok,jeż też w porządku.

Lcm w inpie pokazuje takie błędy:

Pomocy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeden błąd,to termiczny czujnik poziomu oleju,jest on w misce,ale on raczej prądu nie kradnie,chyba,że ma jakieś zwarcie,te dwa nie wiem,ale sprawdź sobie na początek,to co ja kiedyś miałem w e36,nie gasła lampka w bagażniku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dirty a może to być przez moduł lcm bo wsadziłem ostatnio swój ori bo nie ori nie dało się zaprogramować dziennych i może mój ori ma coś uszkodzone i dla tego kradnie ?

A ten drugi to był od diesla i była kropa i nie dało się nic ustawić a na moim wszystko poszło elegancko.Wymieniłem kiedyś bo ciągle się paliła przepalona żarówka a były wszystkie okej teraz już na moim też nie świeci bo okazało się,że masa do jednego postoju nie dochodziła.

Chyba spróbuje najpierw bezpieczniki od modułu :) a jak coś to na razie dam tamten od diesla.Tylko gdzie naprawiają lcm2 jak mój będzie kradł ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeden błąd,to termiczny czujnik poziomu oleju,jest on w misce,ale on raczej prądu nie kradnie,chyba,że ma jakieś zwarcie,te dwa nie wiem,ale sprawdź sobie na początek,to co ja kiedyś miałem w e36,nie gasła lampka w bagażniku

W E39 lampka w bagażniku gasnie sama po jakimś czasie,żeby uniknąć właśnie takich niespodzianek.

Bardziej obstawialbym na jeza - to choroba E39.

A te kody 31 i 32 to najprawdopodobniej sa od ABS-u.

ABS sie nie swieci ?

Sprobuj jeszcze odlaczyc minusowa kleme na 10 min.

Edytowane przez Tomek v8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniałem jakiś czas temu żarówki na Ledy, myk zauważyłem taki ze po wyłączeniu auta, zamknięciu jeszcze przez 2 minuty świeci się delikatnie podświetlanie rejestracji i postoje z przodu. Po 2 minutach wszystko gaśnie. Dodam ze na zwykłych żarówkach nie ma takiego zjawiska.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc problem rozwiązany kończy się alternator...Ładownie ma 13.50 max a powinno być 14,20 14,4 dla tego przy obciążeniu tj. radio,nawiew,grzanie szyb,światła itp. oświetlenie aż przygasało...a ładowanie spada nawet do 10V wiec lipa :)

Pobór prądu na alarmie jest mniejszy niż bez alarmu przetrzepałem już wszystko :) i wynosi po podłączeniu szeregowym miernika tak jak powinno być 0,03-0,07A max.ale dopiero po pełnych 15 minutach bo wcześniej jest duży 0,50A :) Jak ktoś ma więcej niż 0,03-0,07 to na pewno coś nie tak chyba że ma dokładany alarm a te potrafią jeść nawet 0,5A a to dużo...

Alternator daje do fachowca zrobi za 150zł nowe łożysko i szczotki oraz cały sprawdzi...

Dzięki za wszelkie sugestie i już wszystko wiadomo jak zjada prądy happy_bmw

Edytowane przez Georgii
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 lat później...
  • 1 rok później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij



×
×
  • Dodaj nową pozycję...