Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Gość dirty.73

tak jak Georgii napisał,sama wymiana to nie problem,z odpowietrzaniem możesz się pomęczyć,ale to też loteria,raz odpowietrzysz beaproblemowo,a raz jak sie uprze,to ja cie nie moge,poczytaj dobrze o odpowietrzaniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co czytałem to są chyba różne sposoby odpowietrzania, jedni podnoszą trochę przód, inni odkręcają wkręty, mi jak teraz mój magik zmieniał termostat W E39 to nawet nie zapytałem jak to odpowietrzał ale jak by komuś było bardzo potrzebne to zawsze mogę zadzwonić i zapytać. Wczoraj zrobiłem 200 kilosów i wszystko elegancko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

E-36 318i M43. Tak jak widze to są tylko 2 wkręty i to wszystko.

ja przed wymianą termostatów też widziałem tylko 2 odpowietrzniki, a po wymianie i udanym odpowietrzeniu dowiedziałem się o trzecim wentlu i problemach jakie zazwyczaj występują. Głupi ma szczęście...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Termostat na bank. Ja też to przerabiałem, rano było ok, zaś wracając z pracy wskazówka stanęła nieco powyżej niebieskiego pola i tak było dwa dni. Potem wróciło do normy, ale tylko na chwilę i znów ten sam problem. Wymiana termostatu i po problemie. koszt z wymianą około 350 pln ( w tym termostat, płyn chłodniczy, robocizna) Polecam firmy Wahler, droższy, ale dobry.happy_bmw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Odgrzewam zeby nie zakladac nowego.Nie wiem tylko jaki kolega mial silnik...

Moj 530d M57 po wymianie termostatu i plynu nie dokonca szybko sie nagrzewa.

Rano - 4.30 temp. +8 stopni i 12mil do pracy miasto trasa szybkiego ruchu i przy koncu drogi dochodzi do pionu.

Nawiew jak najbardziej goracy.Ale.. ostatnio byla trasa na lotnisko 40mil przy +3 stopniach na dworze i nie powstala do pionu.Zatrzymala sie w polowie drugiej cwiartki.Odpowietrzenie po wymianie plynu trwalo krotko.Czy zle odpowietrzylem czy jak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Boje sie pomyslec ze to wadliwy termostat bo sam go wymienialem i wiem ile z tym roboty :)

Sprobuje termostat egr ktory jest latwy do wymiany i raczej nie drogi.

A i wyczyszczenie egr jak mowicie wskazane. Czego moge jeszcze uzyc do mycia ? srodkiem do silnikow bo z takimi nazwami jak podajecie to ciezko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi na przykład wskazówka łapała pion podczas spokojnej jazdy, a później podczas szybszej jazdy temp. spadała silnik był ciągle nie dogrzany, po wymianie EGR jest wszystko ok. Moim zdaniem wlotów chłodnicy nie powinno się zakrywać, bo można narobić szkody w postaci przegrzania silnika a to chyba gorzej jak nie dogrzany silnik.:|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie wachnięć przy dużej prędkości czasem nie było widać - dopiero w testach zegarów były skoki po 10-15 st.

dolot poleciałem najpierw mechanicznie (plastikowym narzedziem) a potem rozpu/benz. ekstrakcyjna, szmaty i ogień (cały dzień zabawy z wymianą termy).

wiem że myją też karcherami, ale wątpię żeby ten nagar ruszyło, i trzeba dobrze wysuszyć.

nie zapomnij o czyszczeniu EZ EGR i turbo - jak przemyłem to dół się zrobił świetny w aucie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...