krystian 520I Opublikowano 10 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 wskazówka trzyma taki pion jak czasem u mnie w majtach HAHA :lol: z Tego nie musisz się nam zwierzać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANKIN Opublikowano 10 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 HeHe oj tam oj tam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicha Opublikowano 12 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 Czy wymiana termostatu to pikuś? Z mechaniki to jestem cienki a mam do wymiany termostat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 12 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 a we wczym?:lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 12 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 Wymiana termostatu to pikuś ale dobre odpowietrzenie to inna bajka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicha Opublikowano 12 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 E-36 318i M43. Tak jak widze to są tylko 2 wkręty i to wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 12 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 tak jak Georgii napisał,sama wymiana to nie problem,z odpowietrzaniem możesz się pomęczyć,ale to też loteria,raz odpowietrzysz beaproblemowo,a raz jak sie uprze,to ja cie nie moge,poczytaj dobrze o odpowietrzaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 12 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 Dwa wkręty do odpowietrzania i co myślisz,że odkręcisz poleci płyn a nie bąbelki i już będzie okej obstawiam,że nie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANKIN Opublikowano 12 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 Z tego co czytałem to są chyba różne sposoby odpowietrzania, jedni podnoszą trochę przód, inni odkręcają wkręty, mi jak teraz mój magik zmieniał termostat W E39 to nawet nie zapytałem jak to odpowietrzał ale jak by komuś było bardzo potrzebne to zawsze mogę zadzwonić i zapytać. Wczoraj zrobiłem 200 kilosów i wszystko elegancko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 13 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 E-36 318i M43. Tak jak widze to są tylko 2 wkręty i to wszystko. ja przed wymianą termostatów też widziałem tylko 2 odpowietrzniki, a po wymianie i udanym odpowietrzeniu dowiedziałem się o trzecim wentlu i problemach jakie zazwyczaj występują. Głupi ma szczęście... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 14 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 Termostat na bank. Ja też to przerabiałem, rano było ok, zaś wracając z pracy wskazówka stanęła nieco powyżej niebieskiego pola i tak było dwa dni. Potem wróciło do normy, ale tylko na chwilę i znów ten sam problem. Wymiana termostatu i po problemie. koszt z wymianą około 350 pln ( w tym termostat, płyn chłodniczy, robocizna) Polecam firmy Wahler, droższy, ale dobry.happy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 19 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 wymieniałem sam na OEM ori i razem z płynem i browarem koło 200 wyszło. Ale powtarzam, gdybym wiedział ile może być roboty z odpowietrzaniem to dałbym sobie siana i pojechał do mechaniora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski Opublikowano 12 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 Odgrzewam zeby nie zakladac nowego.Nie wiem tylko jaki kolega mial silnik... Moj 530d M57 po wymianie termostatu i plynu nie dokonca szybko sie nagrzewa. Rano - 4.30 temp. +8 stopni i 12mil do pracy miasto trasa szybkiego ruchu i przy koncu drogi dochodzi do pionu. Nawiew jak najbardziej goracy.Ale.. ostatnio byla trasa na lotnisko 40mil przy +3 stopniach na dworze i nie powstala do pionu.Zatrzymala sie w polowie drugiej cwiartki.Odpowietrzenie po wymianie plynu trwalo krotko.Czy zle odpowietrzylem czy jak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 12 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 a termostat egr czy jak mu,sprawny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski Opublikowano 12 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 Hello Dirty mialem sie przypomniec na email - sorry zalatany jestem Termostat glowny wymieniony a nad tym od egr sie zastanawialem ale nie bylem pewien.Napewno nie byl ruszany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 12 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 hehe,a ja nawet zapomniałem,co mi miałeś przypomnieć:bag: ten od egru robi podobno takie problemy,ale to niech dislowcy sie jeszcze wypowiedzą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 13 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 Jak był problem z temp to powinieneś zacząć od tego EGR, dodatkowo wyczyścisz sobie dolot i elektrosaworki acetonem, rozpucholem. pomaga w większości przypadków. jak nawiew daj wrzątek przy temp na maxa to odpowietrzony dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nem Opublikowano 13 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 grzalka dogrzewajaca ? albo ten termostat ci zly zalozyli... wiem ze to nie Polska ale roznie to w swiecie bywa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomano Opublikowano 13 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 Termostat egr ja miałem to samo, wymieniłem termostat i teraz wszystko gra. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski Opublikowano 13 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 Boje sie pomyslec ze to wadliwy termostat bo sam go wymienialem i wiem ile z tym roboty Sprobuje termostat egr ktory jest latwy do wymiany i raczej nie drogi. A i wyczyszczenie egr jak mowicie wskazane. Czego moge jeszcze uzyc do mycia ? srodkiem do silnikow bo z takimi nazwami jak podajecie to ciezko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 14 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 Nie ma opcji aby nawet przy mrozie auto po 20km nie złapało pionu chyba że będzie z -30 ale przy takich mrozach zakryje wloty i też złapie po kilku km.Jakby ktoś znalazł zaślepki nerek do e39 proszę o linka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomano Opublikowano 14 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 Mi na przykład wskazówka łapała pion podczas spokojnej jazdy, a później podczas szybszej jazdy temp. spadała silnik był ciągle nie dogrzany, po wymianie EGR jest wszystko ok. Moim zdaniem wlotów chłodnicy nie powinno się zakrywać, bo można narobić szkody w postaci przegrzania silnika a to chyba gorzej jak nie dogrzany silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 15 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 u mnie wachnięć przy dużej prędkości czasem nie było widać - dopiero w testach zegarów były skoki po 10-15 st. dolot poleciałem najpierw mechanicznie (plastikowym narzedziem) a potem rozpu/benz. ekstrakcyjna, szmaty i ogień (cały dzień zabawy z wymianą termy). wiem że myją też karcherami, ale wątpię żeby ten nagar ruszyło, i trzeba dobrze wysuszyć. nie zapomnij o czyszczeniu EZ EGR i turbo - jak przemyłem to dół się zrobił świetny w aucie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomano Opublikowano 15 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 Mi wymiana term EGR zajeła około godziny:lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 16 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 hehehehe, sprinter rozpierałem cały dolot, sprawdzałem klapki (mogłem od razu usunąć), czyściłem EZ, wymiana odmy - a poza tym zawsze gram na zwłokę jak mamy dzień tylko dla siebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.