maxiks Opublikowano 16 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 (edytowane) właśnie u mnie szykuje się zmiana termostatu... chyba. dzisiaj zauważyłem że wskazówka szła do pionu i nagle zaczęła powoli cofać się aż zatrzymała się przed biała krechą... ale jak przejadę już ok 25-30 km to wchodzi w pion i tak już zostaje... w poniedziałek ustawię się z mechanikiem. nie chcę się sam babrać później z odpowietrzaniem. Edytowane 16 Listopada 2012 przez maxiks Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomano Opublikowano 16 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 Nic nie trzeba odpowietrzać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 16 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 Nic nie trzeba odpowietrzać Totalna bajka, po każdej ingerencji w układ chłodzenia trzeba go odpowietrzać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 17 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 Jak wyżej układy chłodzenia w bmw to nie jak w vw itp. trzeba zawsze porządnie odpowietrzyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxiks Opublikowano 17 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 Totalna bajka też mi się tak wydawało zwłascza po tym jak sobie poczytałem wymianie. kiedyś z kolegą w seacie wymieniałem termostat. w sumie to z pół godziny zajęło. zalaliśmy płyn i cześć... z bimą trzeba się trochę popieścić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 17 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 tak jak mówiłem, gdybym wcześniej wiedział ile to może trwać to raczej bym tego sam nie ruszał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomano Opublikowano 17 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 Jak wyżej układy chłodzenia w bmw to nie jak w vw itp. trzeba zawsze porządnie odpowietrzyć To chyba że u ciebie trzeba ja po wymianie termostatu nic nie odpowietrzałem i wszystko hula.:lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomano Opublikowano 17 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 Mówimy tu o termostacie EGR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxiks Opublikowano 22 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 Termostat EGR wymieniony. Zaznaczam że sam nie robiłem ale znajomy mechanik. Po wymianie uzupełnił płyn i jest ok. Po przejechaniu około 5km rano z zimnego silnika (temp na dworze ok 6-7 stopni) wskazówka stoi w pionie. Przy okazji czyszczenie EGR ale nie było syfu. Koszty całej operacji 100 zł + części. Dodatkowo jeszcze filterek odmy poszedł do wymiany. Na jakiś czas mam spokój Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomano Opublikowano 22 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 I tylko cieszyć się z przyjemnej jazdyhappy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski Opublikowano 22 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 Termostat EGR wymieniony. Zaznaczam że sam nie robiłem ale znajomy mechanik. Po wymianie uzupełnił płyn i jest ok. Po przejechaniu około 5km rano z zimnego silnika (temp na dworze ok 6-7 stopni) wskazówka stoi w pionie. Przy okazji czyszczenie EGR ale nie było syfu. Koszty całej operacji 100 zł + części. Dodatkowo jeszcze filterek odmy poszedł do wymiany. Na jakiś czas mam spokój No to teraz jeszcze ja Eh moze sie uda w lykend. Efekt masz jak najbardziej pozadany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomano Opublikowano 22 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 No to teraz jeszcze ja Eh moze sie uda w lykend. Efekt masz jak najbardziej pozadany Uda się nawet samemu, maksymalnie godzina roboty a ile przyjemności:lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxiks Opublikowano 23 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 (edytowane) Jak kupowałem termostat to przede mną i po mnie też klienci w tym samym temacie byli. Chyba taki urodzaj na termy w tym okresie. Efekt po wymianie nieziemski, taki żar leje się z nawiewów po kilku minutach że prawie plastiki topi Edytowane 23 Listopada 2012 przez maxiks Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomano Opublikowano 23 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Nie dość, że ten termostat mają tylko automaty to jeszcze inżynierowie z BMW spieprzyli ten temat. Po co było to montować jak część jest nie dograna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 23 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 wszystko jest po coś, nie ma o czym gadać. a grzanie 6 cyli w rzędzie to prawie jak parterówka - może coś nawalić. Maksiu, mówiłem że jak obudowy pościągane to było elektrozworki wytrzeć - u mnie był syf a buta dostała strasznego po myciu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomano Opublikowano 23 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Fakt zaworki dobrze jest wyczyścić, ale dostęp do nich trochę utrudniony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxiks Opublikowano 24 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 elektrozworki wytrzeć zapomniałem... trzeba było samemu się za to zabrać, jak się coś robi samemu to pamięta się o wszystkim... :oops: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 24 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 jak się coś robi samemu to pamięta się o wszystkim z trzech prawd ks Tischnera,to jest 1,świento prowda:lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxiks Opublikowano 24 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 pozostałe prawdy też kiedyś słyszałem 2. tysz prowda 3. g*wno prowda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomano Opublikowano 24 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 Co prawda to prawda:lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski Opublikowano 28 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Panowie termostat zakupiony i czeka na wykend. Podpowiedzcie mi ktore zaworki mam wyczyscic. Czy ten przy turbo to N75 ? Co w nim czyscic ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 30 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 A proszę Cię bardzo BMW Forum :: BMW Sport :: Zobacz temat - M57 (M47)Czyszczenie elektrozaworow podcisnienia oraz Egr 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski Opublikowano 4 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 Termostat EGR wymieniony i jest pion po przejechaniu 2 mil. Dzieki za podpowiedzi.bmw_2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el_banano Opublikowano 6 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2012 odgrzeje troche kotleta. przeczytałem cały temat i nie widze podobnych objawów co u mnie. podejrzewam też termostat ale może sie wypowiecie. Mam e39 2,3 i wracałem ostatnio z Wrocławia do Sieradza (150 km ) i wskazówka była na granicy niebieskiego pola. cała droge.... ;/ zatrzymałem sie żeby sprawdzić co i jak. postałem troche i wskazówka zaczeła rosną, jak ruszyłem to znów opadła do niebieskiego pola.... ;/ z nawiewu leciało ciepłe powietrze. Jak odpalam i stoi troche przed ruszeniem to sie nagrzeje ok 1/3 skali i stoi. jak ruszam to spada do granicy niebieskiego pola. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2012 no zacznij od termostatu,sprawdź,czy od razu wszystkie węże się nagrzewają,co znaczyło by,że jest otwarty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.